  • 21. Data: 2015-12-04 20:54:43
    Temat: Re: Ostateczna rozgrywka o podział świata ......
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Sytuacja na SP500 pachnie dosyć mocno pierzakiem:
    > http://images76.fotosik.pl/93/2fca4f052e888736.png

    Pierzak zanegowany.

    Endriu

  • 22. Data: 2015-12-09 10:11:30
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Pierzak zanegowany.

    Jeszcze jednak tak nie do końca ....

    Endriu

  • 23. Data: 2015-12-12 13:53:07
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Sytuacja na SP500 pachnie dosyć mocno pierzakiem:
    > http://images76.fotosik.pl/93/2fca4f052e888736.png

    Patrząc po wolumenach, to jednak chyba pierzaka nie będzie i zapowiada się chyba test
    tej grubszej świecy:

    http://images76.fotosik.pl/156/8f047551738953bd.png

    Endriu

  • 24. Data: 2015-12-12 16:15:51
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

    > Patrząc po wolumenach, to jednak chyba pierzaka nie będzie i zapowiada się
    > chyba test tej grubszej świecy

    Jak wykorzystujesz te rozmyślania?

  • 25. Data: 2015-12-12 18:41:48
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Jak wykorzystujesz te rozmyślania?

    Totus zbliża się nieuchronnie dzień, w którym potrejduje wreszcie na koncie
    live. Osiem lat testowania przeróżnych strategii, i mniej więcej mam już
    zarys tego jak rynek chodzi, i jak się pod niego skutecznie podpiąć. Cholera
    trejdowanie to zabawa dla cierpliwych.

    Endriu

  • 26. Data: 2015-12-12 18:54:24
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

    > Cholera
    > trejdowanie to zabawa dla cierpliwych

    Handel, jak każda cykliczna aktywność, jest nudny i meczący. Praca jest
    nudna i wyczerpująca. Zarabianie na rachunki jest nudne i wyczerpujące.
    Dlatego nie ma o czym pisać. Piszą o tym, moim zdaniem, tylko ci, którzy
    traktują handel na giełdach jako zabawę lub zarabiają na pisaniu.
    Zapytaj pracownika zakładu wulkanizacyjnego co jest fascynującego w 10 000
    wyminie opon zimowych na letnie. A może opowie coś ekscytującego o wymianie
    opon letnich na zimowe? Zapytaj.

  • 27. Data: 2015-12-12 19:14:59
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Handel, jak każda cykliczna aktywność, jest nudny i meczący.

    Chlera powiem ci, że gdy zabierałem sie za to w 2007 to myślałem, że pójdzie
    łatwiej.

    Endriu

  • 28. Data: 2015-12-12 20:07:15
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

    > Chlera powiem ci, że gdy zabierałem sie za to w 2007 to myślałem, że
    > pójdzie łatwie

    Wnioskuje z tego, ze masz niski próg bólu. Szukasz rozwiązania gdzie ryzyko
    jest bardzo małe. Zyski też będą małe. Każdy jest jakiś. Nie ma dwóch takich
    samych psychik. Dlatego nikt nie może wykorzystać strategii drugiego.

  • 29. Data: 2015-12-12 20:54:12
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

> [...]
    > takich
    > samych psychik. Dlatego nikt nie może wykorzystać strategii drugiego.

    Tak. Dokładnie. Zbyt ciężko zarabiam pieniądze, żeby szastać dużymi sumami
    na lewo i prawo. Do tej pory zarabianie u mnie to prawdziwe pot, krew i łzy.
    Nic nigdy nie przyszło mi łatwo. Centymetr po centymetrze.

    Endriu

  • 30. Data: 2015-12-12 23:08:53
    Od: totus <t...@g...pl>

    Endriu wrote:

    > Tak. Dokładnie. Zbyt ciężko zarabiam pieniądze, żeby szastać dużymi sumami
    > na lewo i prawo. Do tej pory zarabianie u mnie to prawdziwe pot, krew i
    > łzy. Nic nigdy nie przyszło mi łatwo. Centymetr po centymetrze.

    Praca zawsze jest ciężka. Nie jesteś sam. To oczywiście żadne pocieszenie.
    Nikomu to nie przychodzi łatwo. Ludzie od Ciebie zamożniejsi męczą się tak
    samo jak Ty. Czym więcej mają tym mniej mają życia dla siebie. W efekcie nie
    maja kiedy korzystać ze swojej zamożności. Prace robię centrum swojego
    życia. Byłem tam i nie wróciłbym.