  • 1. Data: 2015-04-01 18:43:41
    Temat: Skąd notowania (zwłaszcza funduszy) do obróbki?
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    Gdzie można znaleźć notowania funduszy inwestycyjnych we względnie
    łatwej do obróbki formie (CSV, Excel) - łatwej do "przetrawienia" dla
    Finance::Quote?

    Kiedyś używałem bossa.pl
    (http://bossa.pl/pub/ciagle/omega/cgl/ndohlcv.txt i
    http://bossa.pl/pub/fundinwest/omega/fun/ndohlcv.txt
    ), ale od pewnego
    czasu część funduszy z tego źródła zniknęła (np. Legg Mason).

    Przerzuciłem się wówczas na excele z 'finanse.wp.pl', ale od
    poniedziałku zmienili się w 'money.pl' i znów skończyły się
    możliwości...

    Dla GPW dalej bossa.pl ma wszystko co trzeba, ale dla funduszy? Macie
    jakieś źródło?

    --
    Jacek Politowski

  • 2. Data: 2015-04-01 21:13:39
    Temat: Re: Skąd notowania (zwłaszcza funduszy) do obróbki?
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Dla GPW dalej bossa.pl ma wszystko co trzeba, ale dla funduszy? Macie
    > jakieś źródło?

    Nie wiem, fundusze mnie nie interesują, ale czy na stooq nie znajdziesz tego czego
    trzeba ?.

    http://stooq.pl/t/?i=602

    --
    Pozdrawaim
    Endriu

  • 3. Data: 2015-04-01 22:09:45
    Od: niko <k...@b...net>

    On 01.04.2015 18:43, Jacek Politowski wrote:
    > Gdzie można znaleźć notowania funduszy inwestycyjnych we względnie
    > łatwej do obróbki formie (CSV, Excel) - łatwej do "przetrawienia" dla
    > Finance::Quote?

    ja w swoim programie używam strony mbanku do parsowania danych:

    #http://www.mbank.pl/inc/sfi/sfi_do_csv/?sh=0,2,3,4,
    5,6,7,8,9,10,11&date=2014-09-26&sorted=Nazwa_up&fund
    _type=&collection=&show=all&bank=1

    www = 'http://www.mbank.pl/inc/sfi/sfi_do_csv/?sh=0,2,3,4,
    5,6,7,8,9,10,11&date='
    + y + '-' + m + '-' + d + '&sorted=Nazwa_up&fund_type=&collection=&show=all&ba
    nk=1'
    a = urlopen(www)

    generuje csv

  • 4. Data: 2015-04-01 23:11:19
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <551c5089$0$15665$65785112@news.neostrada.pl>
    niko <k...@b...net> wrote:

    > ja w swoim programie używam strony mbanku do parsowania danych:
    >
    > #http://www.mbank.pl/inc/sfi/sfi_do_csv/?sh=0,2,3,4,
    5,6,7,8,9,10,11&date=2014-09-26&sorted=Nazwa_up&fund
    _type=&collection=&show=all&bank=1

    Ale to obejmuje wyłącznie fundusze z mBankowego SFI. Czyli niestety
    zarzut ten sam co do BOŚ.

    WP, czy wcześniej BOŚ, miały komplet. Ale na pierwszy rzut oka
    polecony wcześniej w wątku Stooq (znałem, używam, ale jakoś nigdy
    wcześniej nie dokopałem się w nim do "baz danych") może mieć wszystko.
    Przyjrzę mu się dokładniej.

    --
    Jacek Politowski