  • 11. Data: 2013-06-25 14:59:18
    Temat: Re: Optima vs. Meritum 1:1 (4,3:4,0)
    Od: "B.G." <n...@n...com>

    Użytkownik "lolekanabolek" <l...@g...com> napisał w
    wiadomości news:51c96a28$0$1269$65785112@news.neostrada.pl...

    > hehe, lokata mi się na dniach kończy w meritum i miałem zostawić ja tam na
    > razie na KO
    > to mówisz, że należałoby ją przepuścić na 1 dzień (góra 2) przez optimę i
    > liczyć, że się zrefrektują, że im kasa ucieka ;-)

    Niekoniecznie się zreflektują. My z żoną niedawno zabieraliśmy od nich
    całkiem niezła kasę, a nikt nie zadzwonił. Tylko przy zatwierdzaniu przelewu
    wyświetlił się komunikat, że mają propozycję i żeby zadzwonic na podany nr
    telefonu, ale poniewaz przerabiałem to już poprzednim razem i wówczas mieli
    tylko propozycję lokaty połączonej z funduszami, więc tym razem już nawet
    sobie ich propozycją głowy nie zawracałem.

  • 12. Data: 2013-07-01 08:20:59
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-25 13:03, mx pisze:

    > Raczej dłużej stan 0.00 potrzymać. Historia:
    > <> 22 maja - wyzerowanie
    > <> 4 i 6 czerwca - przypadkowy tranzyt po kilka tysiaków, kilka setek
    > pozostało
    > <> 18 czerwca - ponowne wyzerowanie
    > <> 19 czerwca - telefon z Optimy

    wyzerować to mi się nie uda, jakieś drobne tam zostaną, gdyby coś
    zabrakło na bieżące wydatki
    znowu dzwoniła pani w sprawie tych lokat z funduszem, podjąłem temat
    lokaty bezkarnej, Pani nie chciała mi jej zaproponować. Jak jej
    powiedziałem, że wiem, że były przypadki, że ktoś 2 razy ją zakładał,
    stwierdziła, że nie ma takiej opcji, jedynie w przypadku, gdy ktoś przy
    zakładaniu konta w optimie nie założył lokaty potem ma szansę ją założyć.

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 13. Data: 2013-07-01 22:49:31
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]
    >ktoś przy zakładaniu konta w optimie nie założył lokaty potem ma szansę ją

    Muszą wiedzieć, zasiliłem konto, zadzwoniłem na infolinię, akurat odebrał
    nie kobieta, zacząłem nawijać, a on przerwał że wie o co chodzi i to p.
    Monika B. - (Specjalista I Stopnia ds. Obsługi Klienta BGŻOptima) zakończy
    sprawę. Nawet kwota lokaty nie padła, założyła na całe 20, a mogłem przecież
    chcieć coś na wydatki zostawić.

  • 14. Data: 2013-09-24 09:33:19
    Temat: Re: Optima vs. Meritum 1:1 (4,17:4,10)
    Od: "mx" <mx1@@os.pl>

    .

    >Zerwiesz jak będziesz potrzebował ;) Przecież na 'bezkarnej' nie tracisz
    >naliczonych odsetek przy wcześniejszym zerwaniu. A w meritum te 4.1 tylko
    >do końca lipca (zadaje się) a potem gołe 4% - nie wierzę, że podniosą wyżej
    >bo się już przecież zatkali tymi KO ;)

    No to nie zerwałem, skończyła się. Optima jest OK, odsetki za 94/365 roku, a
    nie jak się obawiałem za 3/12.
    Podsumowanie:
    Optima vs. Meritum 4,3:4,0