  • 11. Data: 2003-11-07 10:20:07
    Temat: Re: Oprocentowanie w BZWBK
    Od: "MAX" <max_kr[no_spam]@poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bofpal$msm$1@news.onet.pl...

    > Fajnie zrobione? Fajny to moze jest token ;) Nic wiecej.

    Ja tez muszę przyznać, że jest to fajnie zrobione - chodzi tylko o stronę
    graficzną i rozmieszczenie poszczególnych elementów, wygląd itp. W
    porównaniu z innymi bankami (mBank, Multibank, Inteligo, BPH PBK) uważam,
    że strona ta jest najlepiej zrobiona (ale tylko jak już wspomniałem pod
    kątem strony graficznej).

    > Juz teraz mozesz jechac do Berlina (bo dobre polacenie) i z paszportem w
    > lapie zalozyc sobie konto

    Po wejściu do UE będzie można zakładać konta przez internet na tej samej
    zasadzie jak w bankach polskich (wirtualnych).

    MAX

  • 12. Data: 2003-11-07 10:28:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MAX <max_kr[no_spam]@poczta.onet.pl> wrote:
    > Po wejściu do UE będzie można zakładać konta przez internet na tej
    > samej zasadzie jak w bankach polskich (wirtualnych).

    Niekoniecznie. Dalej moze byc, ze tylko dla rezydentow danego kraju.

  • 13. Data: 2003-11-07 18:51:08
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > 0% na ror w BZWBK jest od 01.05.2003

    Skąd w takim razie "o" w nazwie rachunku? :-)

  • 14. Data: 2003-11-07 20:14:31
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bogpll$1lh$...@n...news.tpi.pl,
    cef <c...@i...pl>:

    > Skąd w takim razie "o" w nazwie rachunku? :-)

    o = mniej niz O ;)

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-11-07 22:03:07
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

> [...]
    > Fajnie zrobione? Fajny to moze jest token ;) Nic wiecej.
    > Konto moze cie nic nie kosztowac -przelewy elixir 50 gorzy (czyli w BZ WBK

    Chyba ze masz Millekonto Premium. Przelewy wew/zew. przez
    Bankolinia/Millenet = 0 zł

    > Wyplaty w swoich bankomatach 0 zl w Euronecie 1 zl - pozostale niezaleznie
    > od kwoty 5 zl

    W Millekoncie Premium w Millebankomatach jest 0 zł i w Euronet też 0 zł.

    Pozdro
    AruBuru

  • 16. Data: 2003-11-07 22:11:37
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Fri, 07 Nov 2003 19:51:08 +0100, cef napisal/a:

    > Skąd w takim razie "o" w nazwie rachunku? :-)
    nie wiem czy gdzieś sami mówią "ror", rachunek nazywa się "konto":)

    KL

  • 17. Data: 2003-11-10 13:40:02
    Od: "MAX" <max_kr[no_spam]@poczta.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bofs4i$1h3$1@news.onet.pl...

    > Niekoniecznie. Dalej moze byc, ze tylko dla rezydentow danego kraju.

    Ale to zależy tylko od polityki danego banku. Pod względem prawnym nie
    będzie już żadnych ograniczeń ani różnic.

    Pozdr
    MAX

  • 18. Data: 2003-11-12 13:42:08
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Użytkownik "Krab" <k...@p...of.pl> napisał w wiadomości

    > niedawna
    >
    > no dobrze widzisz :-)
    > ja tam czekam na pierwszy z ujemnymi odsetkami :-) i wowczas bedziemy miec
    > juz full japan po polsku :-)

    Ja czegos tu nie rozumiem. Teoretycznie jak sie komus brak odsetek nie
    podoba, to moze sobie konto zlikwodowac. Ale to tylko TEORETYCZNIE. W
    praktyce wiekszosc przedsiebiorstw zmusza swoich pracownikow szantazem
    (PODRESLAM: SZANTAZEM!!!!!) zmusza do zakladania kont w bankach. W obecnej
    sytuacji oznacza to konkretne, wymierne straty finansowe kazdego pracownika.
    Albo wiec jest to jakas zmowa firm i bankow zmierzajaca do skrojenia
    kieszeni pracownikow, albo.... hmm... czesc z tych pieniedzy trafia w formie
    podatku obrotowego, dochodowego, czy jak tam jeszcze do skarbu panstwa. Wiec
    mozna powiedziec, ze jest to kolejna forma ukrytego podatku.
    Czy nikt nie ma zamiaru czegos z tym zrobic? Jest przeciez urzad ochrony
    konsumenta, urzad antymonopolowy (o konkurencji przeciez nie ma co mowic w
    sytuacji, gdy wszystkie banki zgodnie likwiduja oprocentowanie wkladow - jak
    by sie zmowily). Jest Rzecznik praw obywatelskich (nie zmusi bankow do
    oprocentowania, ale moze doprowadzi do powstania jakiejs ustawy zakazujacej
    pracodawcom zmuszania ludzi do zakladania kont). Sam nie wiem, jakie urzedy
    jeszcze mogly by sie tu zaangazowac. Moze prokuratura? Ja niestety nie
    jestem prawnikiem i nie wiedzial bym, gdzie sie w tych sprawach obrocic, ale
    czy nie ma nikogo, kto by sie tym zajal? I wiedzial by jak?