  • 11. Data: 2007-09-29 16:38:47
    Temat: Re: Opłaty za debetową Allekartę już pobierane
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 29 Sep 2007 16:44:10 +0200,
    osoba podpisana: Bogdan B. <b...@w...pl>
    napisała:
    [...]
    > Czy da się mieć konto24.pl (bo mam fundusze Arki) bez karty?

    Nie. Ale jeśli zależy ci na podglądzie funduszy to wystarczy do tego
    darmowe konto oszczędnościowe.
    KJ

    EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping

  • 12. Data: 2007-09-30 15:09:17
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    krzysztofsf napisał(a):

    > Zgodnie z umowa zawarta przy wykupieniu tej karty.
    > Newsem byloby, jakbs napisal, ze rezygnuja z pobrania oplaty.

    To ja, jako news powiem, że pomimo, że na rachunku całe tygodnie było ponad
    40 złotych to musieli odjąć opłatę za kartę dokładnie wtedy jak na koncie
    pozostało 0 złotych. Następnego dnia mam odsetki karne 8 groszy za ujemne
    saldo konta. Ręce opadają z tym WBK-iem

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 13. Data: 2007-09-30 19:19:21
    Od: Mentos <s...@p...nom.pl>

    Bogdan B. pisze:
    > Zwykłe konto24 kosztuje 6 zł/m-c, więc lepiej już płacić za kartę 24 zl/rok.

    W TOiP jest 25,00 zł za kolejne 2 lata, czyli wychodzi 25 zł za 4 lata a
    potem po 25 zl za 2 lata.

    --
    Pozdrawiam:
    MENTOS

  • 14. Data: 2007-10-01 12:11:20
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    mam konto z allekartą od ponad 2 lat i jakoś mi opłaty za kartę jeszcze nie
    pobrali, cały czas saldo rachunku 0zł (od kilku miesięcy nie mam tam
    obrotów)

    ciekawe czy gdybym teraz zrezygnował z tej karty to czy bank i tak pobrałby
    opłatę?

    pozdr.
    RobertS

  • 15. Data: 2007-10-02 13:01:43
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

> [...]
    > obrotów)
    >
    > ciekawe czy gdybym teraz zrezygnował z tej karty to czy bank i tak

    Sprwadź :)

    Xenocide