  • 1. Data: 2007-09-28 17:09:17
    Temat: Odmowa transakcji w KB, kod 913
    Od: "ArtB" <a...@g...pl.invalid>

    Karta VE Kredyt Bank. W bankomacie sprawdzone saldo - wszystko
    OK. Nniedługo później wypłata w oddziale, karta służy jako
    identyfikacyjną - odmowa, kod 913.
    Pani twierdzi, że to nie błędny PIN ale nie może się dodzwonić
    do tych co wiedzą co ten kod oznacza.
    Więc wypłata na dowód, okazuje się jest limit 1000zł. Do wys.
    salda tylko w swoim oddziale. Ale na dwa dokumenty DO i PJ
    można do 10tys. Nie ma 100% pewności, że pani wie co mówi.
    Pieniądze wypłacone, ale pani proponuje ponownie sprawdzić
    z kartą - to samo. Pani radzi jeszcze raz sprawdzić w
    bankomacie przy tym oddziale - saldo dało się sprawdzić bez
    problemu.
    Wcześniej z wypłatami w innych oddziałach nie było problemu.
    Uprzedzając pytania - kartą nie można wypłacić w bankomacie,
    ma limit 0, jest do konta oszczędnościowego.

    Co oznacza kod 913? Jest tu ktoś z Kredyt Banku?

    ArtB

  • 2. Data: 2007-09-28 17:38:14
    Temat: Re: Odmowa transakcji w KB, kod 913
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 28 Wrz, 19:09, "ArtB" <a...@g...pl.invalid> wrote:

    > Co oznacza kod 913? Jest tu ktoś z Kredyt Banku?

    "Klient upierdliwy, czepia sie, dokladnie go sprawdzac przy wyplatach,
    zeby czul, ze jego pieniadze sa bezpieczne." ;)

  • 3. Data: 2007-09-28 20:23:15
    Od: Marek <b...@e...pl>

    Dnia Fri, 28 Sep 2007 19:09:17 +0200, ArtB napisał(a):

> [...]
    > ma limit 0, jest do konta oszczędnościowego.
    >
    > Co oznacza kod 913? Jest tu ktoś z Kredyt Banku?

    Co prawda nie pamiętam już co znaczy 913, ale zeby sprawdzić co dany kod
    oznacza nie trzeba nigdzie dzwonic, a jedynie wyszukać sobie go w systemie.
    Pamiętam, że był taki kod, który uniemożliwiał identyfikację bez konkretnej
    przyczyny i byc może właśnie to ten.

    Kombinacja DO + PJ podobnie jak identyfikacja kartą uprawnia do wypłaty do
    kwoty 10k PLN także tutaj pani wiedziała co mówi.

    ATSD VE podpięta do KO? Pamiętam jedynie VE podpięte do RORów, więc
    teoretycznie nie mogła służyć do identyfikacji przy wypłacie z KO.

    --
    pozdr

  • 4. Data: 2007-09-29 14:30:52
    Od: "iBin" <B...@C...PL>

    ja po ostatnim incydencie z KARTAMI ZŁOŻYŁEM pismo, że nie życze sobie
    wiecej od nich wznowienia kart płatniczych, z kredytówki też zrezygnwałem

    2 piny mniej - życie stało sie niby prostsze ale

    jak zawsze teraz podczas wypłaty gótówki trezba czekać bo ręcznie
    potwierdzenia wypłaty wypisują - nie wiem dlaczego ale taka widac polityka
    tego banku chcą chyba jakąś wieź z kilentem nawiązać - żeby był dla nich
    ważny ale ja odczułem ze mają w 4 literach eh ta kampania i mało to jeszcze
    tłumaczą, zę mają rację - porażka totalna mieć coś wspólnego z KREDYT
    BANKIEM

    wiec coś nie tak w KREDYT BANKU jest napewno w III oddziale w Poznaniu.

    Jedno pytanie czy zabrali ci kwote tranzakcji z którą chciałeś wykonać jesli
    tak na jak długo

    iBin

  • 5. Data: 2007-10-01 11:06:11
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Co oznacza kod 913? Jest tu ktoś z Kredyt Banku?

    Problem z połączeniem do banku wystawcy karty