  • 1. Data: 2004-01-26 22:59:13
    Temat: Gdzie postawić bankomat?
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    Masz pomysł na to, gdzie postawić bankomat sieci Euronet, tak by na siebie
    zarabiał. Podziel się nim z ludźmi, którzy decydują o lokalizacji tych
    maszyn.

    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=588

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2004-01-26 23:10:50
    Temat: Re: Gdzie postawić bankomat?
    Od: "Andriej Uljanow" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości
    > Masz pomysł na to, gdzie postawić bankomat sieci Euronet, tak by na siebie
    > zarabiał. Podziel się nim z ludźmi, którzy decydują o lokalizacji tych
    > maszyn.

    Juz ludzi przestaje interesowac lokalizacja Euronetow.W VWBank wszystkie sa
    bezprowizyjne przy wyplatach powyzej 400 zl. Kto by tam chcial korzystac z
    drogiego mBanku ;)

    --
    Pzdr
    Andriej Uljanow

  • 3. Data: 2004-01-26 23:15:18
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > Masz pomysł na to, gdzie postawić bankomat sieci Euronet, tak by na siebie
    > zarabiał. Podziel się nim z ludźmi, którzy decydują o lokalizacji tych

    Morze i Mazury - w lecie.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-01-26 23:28:19
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-27 00:10, Użytkownik Andriej Uljanow napisał:

    > Juz ludzi przestaje interesowac lokalizacja Euronetow.

    Mnie interesuje.

    W VWBank wszystkie sa
    > bezprowizyjne przy wyplatach powyzej 400 zl.

    Nie kazdy ma/chce miec tam konto.

    > Kto by tam chcial korzystac z drogiego mBanku ;)

    Oj, potwornie on drogi ;>
    Poza tym, czy mBank byl jedynym Bankiem dajacym bezprowizyjny dostep
    do Euronetu? Nie wydaje mnie sie, dlatego IMHO pomysl z wyszukiwaniem
    miejsc dla ich bankmatow jest dobry:)

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 5. Data: 2004-01-26 23:38:16
    Od: LUZYTA <l...@g...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > IMHO pomysl z wyszukiwaniem
    > miejsc dla ich bankmatow jest dobry:)

    To może zmontujemy jakąś większą ekipę i zaczniemy poszukiwania ;-)) ?

    --
    luzyta

  • 6. Data: 2004-01-27 08:13:49
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Morze i Mazury - w lecie.

    Wiedziałem,ze dokładnie tam właśnie ktoś zaproponuje ...
    ROTFL ...

    Pozdrawia STASIO PODRÓŻNIK na L4 ;)

  • 7. Data: 2004-01-27 08:26:42
    Od: "Darek" <d...@g...pl>

    > Masz pomysł na to, gdzie postawić bankomat sieci Euronet, tak by na siebie
    > zarabiał. Podziel się nim z ludźmi, którzy decydują o lokalizacji tych
    > maszyn.

    Może gdzieś między Łodzią a Warszawą, bo tam żadnego nie ma. Proponuję w
    którymś z tych miast:
    Skierniewice
    Łowicz
    Sochaczew

    ---
    Darek

  • 8. Data: 2004-01-27 08:35:48
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Edmund Poważny" <E...@k...ru> napisał w wiadomości

    > Wiedziałem,ze dokładnie tam właśnie ktoś zaproponuje ...
    > ROTFL ...

    Bo to aż szokujące, że żadnego nigdy nie ma (nie - był w Ustce bodajże),
    skoro tłumy ludzi przyjeżdżają.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 9. Data: 2004-01-27 08:36:52
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "LUZYTA" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To może zmontujemy jakąś większą ekipę i zaczniemy poszukiwania ;-)) ?

    Ekipa w zasadzie jest, tylko trzeba by rozszerzyć zakres jej działania. No,
    ewentualnie można ją trochę powiększyć ;]

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 10. Data: 2004-01-27 08:46:36
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > Wiedziałem,ze dokładnie tam właśnie ktoś zaproponuje ...
    > ROTFL ...

    Czemu ROTFL? Latem przy Kołobrzeskim molo stoi sobie bankomat
    wytaszczony skądś na sezon. Jeśliby organizowano konkurs na
    najbrudniejszy, to ten pod koniec sezonu nie miałby groźnych
    konkurentów. Czy Euronet ma gdzieś magazym Bankomatów Wystawianych Na
    Sezon?

    Grzexs