  • 1. Data: 2004-01-26 22:33:37
    Temat: jak mBank policzyl koszt korzystania z Lukas-a?
    Od: "konik na biegunach" <k...@p...onet.pl>

    W swoim nowym kalkulatorze:
    http://www.mbank.com.pl/zmiany.html

    nijak mi nie wychodzi 55,95zlotych /rocznie/

    czy ktos mnie moze oswiecic?

  • 2. Data: 2004-01-27 00:24:41
    Temat: Re: jak mBank policzyl koszt korzystania z Lukas-a?
    Od: d...@p...onet.pl

    > czy ktos  mnie moze oswiecic?

    Takie wyliczenia to marketingowa tandeta.
    Wszystkich wrzucili do jednego wora.

    Przecież każdy korzysta w inny sposób i tylko
    podając swoje własne kryteria(ilości operacji, wypłat...)
    jesteś w stanie policzyć faktyczny koszt utrzymania rachunku.

    A mBank przyjął oczywiście takie założenia żeby wyszło, że są
    najlepsi pomimo podwyżek. Czyli zgodnie z zasadą;podwyżki są, ale
    będzie taniej:(

    pozdr.

  • 3. Data: 2004-01-27 07:16:08
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    5...@n...onet.pl,
    Użytkownik <d...@p...onet.pl>:

    > A mBank przyjął oczywiście takie założenia żeby wyszło, że są
    > najlepsi pomimo podwyżek.

    ... choc udalo sie to dopiero za druga proba - a wiec nie bylo tak latwo ;)
    W pierwszej probie, ktora zostala usunieta z serwera, najtanszy wyszedl VW.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-01-27 10:03:41
    Od: "Paweł" <n...@m...pl>

    no trzeba się było wykazac kreatywnością, proste to nie było ale co miało
    wyjść to wyszło

    ja tam widzę że tak jak do tej pory używałem kont to mbank nie kosztował
    mnie nic, lukas też nie kosztował mnie nic

    po aktualnych zmianach gdybym chciał korzystać tak jak do tej pory z mbanku
    to płaciłbym jakies 10 zł mcznie za ekonto
    a Lukas do ktorego póki co przeniosę sie z przelewami zewnętrznymi dalej
    będzie mnie kosztował 0 zł

    więc nijak mnie te obliczenia mbanku nie przekonują - a przy okazji
    przeniosę swoją całkiem sporą kase z emaxa do VW jak tylko mi tam konto
    otworzą