  • 11. Data: 2002-07-15 11:10:08
    Temat: Re: Omijajcie szerokim lukiem e-Planet FortisBanku - to najgorszy bank pod Sloncem
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"
    > Regulamin mowi, ze w przypadku brak splaty bank musi cofnac debet, czy
    > ze moze ?

    nie wiem - wycofalem sie z debetu jak po roku zauwazylem, ze stracaja mi z
    okazji przyznania po kilka zl miesiecznie

    Poza tym teraz komputer pewnie robi to automatycznie a nie wedle uznania -
    podobnie bylo w Gdanskim w Zorbie ale tam trzeba bylo debet splacic przynajmniej
    na chwile w ciagu 2 mies od powstania (do konca 3 miesiaca)

    *** blad ***

  • 12. Data: 2002-07-31 10:02:55
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    o...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]

    > Ale to nic.
    > Debet trzeba splacic do 5. kazdego miesiaca. Tak mowi regulamin. Saldo bylo
    > pare zlotych na minusie. Nie doczytalem tego i cofneli mi debet. Czasu na
    > splacenie mialem 14 dni. Splacilem go w 3 dni.
    > I teraz najlepsze: mimo reklamacji zabrali mi limit na 3 miesiace i powiedzieli
    > ze dopiero za 3 miesiace sie moge o niego starac ponownie! Oczywiscie za
    > decyzje o przyznaniu limitu zaplace znowu 40 zl !!!!
    > To po prostu skandal. Zebyscie nawet mieli minus 1 grosz na koncie 5. dnia
    > miesiaca to tak ci zlodzieje z Wami postapia !!!!

    Dlaczego tak sie pieklisz? Zrobili wszystko zgodnie z regulaminem i TOiP !
    Skoro - jak sam piszesz - nie doczytales, to niestety mozesz miec pretensje
    tylko do siebie.

    Zupelnie nie rozumiem, dlaczego oczekujesz od Banku, ze bedzie postepowal
    niezgodnie ze sformulowanym przez siebie - i zaakceptowanym przez Ciebie - re-
    gulaminem?! Nie sadzisz, ze Bank odstepujac od regulaminu na Twoja korzysc
    stworzylby precedens, by ktoregos dnia odstapic od regulaminu na Twoja
    niekorzysc? Trudno byloby mowic o wiarygodnosci takiego banku.

    Jesli nie rozumiesz, dlaczego Twoj limit debetowy zostal skasowany, to pomysl,
    czy Bank moze Cie traktowac jako osobe odpowiedzialna, skoro zobowiazales
    sie (pisemnie!) splacac zadluzenie z tyt. limitu debetowego a pozniej
    tego zobowiazania nie dotrzymales? Gdzie gwarancja, ze w przyszlosci bedziesz
    dotrzymywal slowa ?

    I jeszcze pytanie: dlaczego wyzywasz bank od zlodziei? Co Ci ukradli?
    Moze zglos ta kradziez na policje?

    > Trzymajcie sie z daleka od tych (...) i ostrzerzcie wszystkich znajomych
    > Pozdrawiam
    > B.O.

    Tak, ostrzezcie znajomych ze niezapoznanie sie z podpisywanymi dokumentami
    moze byc nieprzyjemne w skutkach.

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 13. Data: 2002-07-31 10:15:46
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tak, ostrzezcie znajomych ze niezapoznanie sie z podpisywanymi dokumentami
    > moze byc nieprzyjemne w skutkach.

    Masz racje, _ale_ taki bank stac na poruszanie sie poza utartymi
    schematami... Pomijajac to, jak wlasnie traktuja e-Pakiet.... (porownuje z
    oferta banku a nie z innymi bankoami oczywiscie)