    From: "Wilczek" <w...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Od 6 maja oplaty w Inteligo
    Date: Tue, 23 Apr 2002 20:28:05 +0200

    Dzwonilem wlasnie na ILinie i zaptalem czy to prawda
    - odpowiedz twierdzaca. Zapytalem od razu kiedy musze zamknac
    konto (mojej matki dokladnie bo dla mnie inteligowska VE
    nadal pozostaje bezkonkurencyjna cenowo) i mila pani
    stwierdzila, ze 30 dni okresu wypowiedzenia liczy sie od
    momentu kiedy dokumenty o zamknieciu kontra trafia do nich.
    Oplata pobierana jest w dniu zalozenia konta/kapitalizacji
    odsetek biorac pod uwage saldo z _miesiaca_poprzedniego_.

    Tak sie zlozylo, ze konto, ktore chce zamknac zostalo
    zalozone 5 dnia miesiace wiec jesli do tego dnia wplynie
    do nich wniosek o zamkniecie nic nie zaplace. Problem
    lezy jednak w tym, ze do dlugiego weekendu majowego
    pozostalo jedynie 5 dni roboczych... tak wiec malo komu
    uda sie zamknac konto przed zaplaceniem chociaz oplaty
    za karte...

    Powiedzialem, ze takie zagranie jest wybitnie nie fair
    na co dostalem odpowiedz, ze przeciez oplaty sa w cenniku
    i tylko koncza promocje... :-))) Trudno mowi sie, takimi
    zagraniami na pewno Inteligo nie przysporzy sobie sympatii
    a na prawde szkoda bo na poczatku strasznie podobalo mi
    sie Inteligo a z czasem zrazaja mnie do siebie coraz
    bardziej...

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek