  • 1. Data: 2004-09-05 19:44:40
    Temat: Oco chodzi ?
    Od: "..:: Meelosh ::.." <l...@w...pl>

    Posiadam konto Inteligo. Kiedys za usluge sms nic nie placilem. Placilem
    4.99 zl za prowadzenie konta jezeli na rachunku nie posiadam 100 zl.

    Dzisiaj patrze i za usluge sms ktora kiedys mialem za darmo oplacili mi jako
    minus 4.99 + za prowadzenie konta 4.99. Czy ta usluga sms byla darmowa przez
    pierwsze 3 miesiace ? Czy jak to jest ? Wie ktos moze ?

    --
    Miłosz
    * www.meelosh.prv.pl * www.di.fm *

  • 2. Data: 2004-09-05 19:51:55
    Temat: Re: Oco chodzi ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ..:: Meelosh ::.. <l...@w...pl> wrote:
> [...]
    > mi jako minus 4.99 + za prowadzenie konta 4.99. Czy ta usluga sms
    > byla darmowa przez pierwsze 3 miesiace ? Czy jak to jest ? Wie ktos

    Tak - tylko przez pierwsze 3 miesiace usluga jest bezplatna.

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-09-05 19:59:44
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2004 21:44:40 +0200, "..:: Meelosh ::.." <l...@w...pl>
    wklepał(-a):

    >Dzisiaj patrze i za usluge sms ktora kiedys mialem za darmo oplacili mi jako
    >minus 4.99 + za prowadzenie konta 4.99. Czy ta usluga sms byla darmowa przez
    >pierwsze 3 miesiace ? Czy jak to jest ? Wie ktos moze ?

    Promocja była/jest na powiadamianie SMS.

  • 4. Data: 2004-09-06 05:50:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    napisał w wiadomości news:chfqqm$c93$1@news.onet.pl...

    > Tak - tylko przez pierwsze 3 miesiace usluga jest bezplatna.

    Przez pierwsze 2 miesiace jest bezplatna.
    Tyle, ze pobieraja z dolu w trzecim...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---