  • 1. Data: 2004-09-05 13:27:50
    Temat: oszczednosci w GBP
    Od: "Piotr Byzia" <p...@g...pl>

    Dzien dobry,

    Chcialbym prosic Grupowiczow o rade jak najlepiej zainwestowac ok 3.000 GBP.
    Aktualny kurs tej waluty raczej nie zacheca do wymiany na zlotowki, a tym
    samym zaweza ilosc instrumentow finansowych. Ile wedlug Was moze potrwac taka
    sytuacja?
    Co mozna zrobic z ta waluta, zalozyc konto walutowe i zakladac krotkie lokaty
    terminowe, czekajac na polepszenie kursu GBP wzgledem zlotego?

    Pozdrawiam,
    Piotr Byzia

  • 2. Data: 2004-09-05 14:13:56
    Temat: Re: oszczednosci w GBP
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@e...com>

    Użytkownik "Piotr Byzia" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    lokaty
    > terminowe, czekajac na polepszenie kursu GBP wzgledem zlotego?

    Jesli uwazasz ze kurs wzrosnie i chcesz dokupic troszke Funciakow, to daj mi
    znac. Wlasnie przybylo mi troszke nowych i musze je szybko opchnac podobnie
    jak to zrobilem poprzednio. Mozemy transakcje zrobic po kursie srednim NBP,
    zeby nikt z nas nie byl stratny na spreadzie, ok?

    Malin

  • 3. Data: 2004-09-05 14:20:00
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 5 Sep 2004 16:13:56 +0200, "Jacek Maliszewski"
    <j...@e...com> wrote:

> [...]
    >jak to zrobilem poprzednio. Mozemy transakcje zrobic po kursie srednim NBP,
    >zeby nikt z nas nie byl stratny na spreadzie, ok?

    a ja wczoraj ogladnalem film o jednym takim co rozwalil Baringsa. i
    nie robilbym z wami zadnych interesow ;))))))

    G.

  • 4. Data: 2004-09-06 06:04:52
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek Maliszewski" <j...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
    NBP,
    > zeby nikt z nas nie byl stratny na spreadzie, ok?

    Czy to tak trudno w Outlooku nacisnac ikone "Odpowiedz nadawcy" (zamiast
    "Odpowiedz grupie") i nie zasmiecac grupy prywatnym biznesem?
    Netykieta cos mowi na ten temat...

    --
    Pozdrowienia
    ---