  • 1. Data: 2004-09-05 15:58:56
    Temat: Citybank
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Dzisiaj dostałem na kilka kont adres do spreparowanej
    strony, będący próbą wyłudzenia ID/PIN.
    Jedno z kont praktycznie nie powinno być znane
    spamerom :-/
    Czy ktoś też dostał tego tyle?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 2. Data: 2004-09-05 16:09:11
    Temat: Re: Citybank
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Dzisiaj dostałem na kilka kont adres do spreparowanej
    > strony, będący próbą wyłudzenia ID/PIN.
    > Jedno z kont praktycznie nie powinno być znane
    > spamerom :-/
    > Czy ktoś też dostał tego tyle?

    Przychodzi mniej lub bardziej regularnie. Zignoruj lub porzadny filtr
    antyspamowy sobie zainstaluj.

    Daniel

    P.S. Citibank :-)

    --
    Marlin: Moj syn zostal zabrany przez tych nurkow...
    Chum: Ludzie. Uwazaja, ze wszystko nalezy do nich.

  • 3. Data: 2004-09-05 16:33:34
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Daniel M.J. <q...@c...pbz> zapodał(a):
    > P.S. Citibank :-)