  • 1. Data: 2004-09-05 18:04:15
    Temat: dolary
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    co zrobic by wyszlo najkorzystniej z pewna suma dolarow? jakies lokaty
    terminowe? inne rodzaje ulokowania pieniedzy? lokata terminowa w pko
    bp sa odpada bo marne odsetki sa, wymiana na pln tez w obecnej chwili
    nie jest najkorzystniejszym rozwiazaniem... moze jest cos w stylu
    obligacji? oprocentowanie wysokie tam jest...

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 2. Data: 2004-09-05 18:56:56
    Temat: Re: dolary
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Sławomir* *Szyszło* [ s...@p...onet.pl ] napisał(a):

    > http://www.bankier.pl/fo/lokaty/narzedzia/lokaty/

    dziekuje za to hiperlacze - poszukam cos :)

    > A to wysokie oprocentowanie obligacji to chyba złotówkowych?

    nie inaczej

  • 3. Data: 2004-09-05 18:59:47
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2004 20:04:15 +0200, "Sarpedon" <f...@t...cy>
    wklepał(-a):

  • 4. Data: 2004-09-05 19:08:14
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    > http://www.bankier.pl/fo/lokaty/narzedzia/lokaty/

    huh... myslalem ze oprocentowanie bedzie nieco wyzsze...
    swoja droga... czy istnieje cokolwiek innego (nielokata) by
    zainwestowac bezpiecznie pieniadze? tak samo jak mozna w zlotowkach
    zalozyc lokate roczna ale bardziej sie oplaca wykupic obligacje
    roczne - jest cos takiego podobnego w dolarach ?

  • 5. Data: 2004-09-05 19:10:17
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    > No to zdaje się, że nie kupisz ich za dolary...

    tak, wiem, podalem tylko zlotowkowy przyklad na lepsza (wyzej
    oprocentowana) forme powierzenia odpowiedniej instytucji swoich
    pieniedzy

  • 6. Data: 2004-09-05 19:11:25
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2004 20:56:56 +0200, "Sarpedon" <f...@t...cy>
    wklepał(-a):

  • 7. Data: 2004-09-05 19:23:35
    Od: "VX" <j...@m...pl>

    "Sarpedon" <f...@t...cy> wrote in message

> [...]
    > zalozyc lokate roczna ale bardziej sie oplaca wykupic obligacje
    > roczne - jest cos takiego podobnego w dolarach ?

    Pionieer. Za ostatni rok okolo 9% na FIO Plus....Ale raczej bym nie liczyl
    juz na takie kokosy....

  • 8. Data: 2004-09-05 19:25:35
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *VX* [ j...@m...pl ] napisał(a):

    > Pionieer. Za ostatni rok okolo 9% na FIO Plus....Ale raczej bym
    > nie liczyl juz na takie kokosy....

    ale jednak kilka procent to wielokrotnie wiecej niz 1% :) 5% by mi
    wystarczylo :)
    jednoczesnie dziekuje za informacje - bede wnikal w to dalej

  • 9. Data: 2004-09-05 23:41:10
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Sun, 5 Sep 2004 21:23:35 +0200, na pl.biznes.banki, VX w wiadomości
    <news:chfp3s$92c$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Pionieer. Za ostatni rok okolo 9% na FIO Plus....Ale raczej bym nie liczyl
    > juz na takie kokosy....

    Ale tam zdaje się jest spora prowizja banku przy wpłacie?
    Kiedyś to było nawet 4% AFAIR - wychodziło na to, że najpierw trzeba by
    długo tę prowizje odrabiać.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 10. Data: 2004-09-06 19:42:51
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <2o961jtk2lej$.dlg@krak.eu.org>, Krzysztof K. Maj wrote:
> [...]

    Hmm. W banku mowili ze kilkanascie.

    > Ale tam zdaje się jest spora prowizja banku przy wpłacie?
    > Kiedyś to było nawet 4% AFAIR - wychodziło na to, że najpierw trzeba by
    > długo tę prowizje odrabiać.

    2.5% - tez w tym samym banku mowili.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl