  • 1. Data: 2005-05-13 19:48:51
    Temat: Obsluga po niemiecku
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Poszukuję rachunku bieżącego
    dla firmy (oddział przedsiebiorcy zagranicznego - osoba prawna)
    spełniającego kilka warunków.
    Wymagania nie są duże: głownie obsługa bieżacych wydatków - kilka (2-6)
    przelewów, ZUS,
    karta, 1x lub 2x w miesiącu zasilenie
    rachunku z Niemiec, token
    O ile znalezienie rachunków z dostępem
    przez www z angielskim lub niemieckim menu
    nie stanowi problemu, to z wymaganiem obsługi
    telefonicznej na poziomie doradcy w języku niemieckim jest już problem. Czy
    ktoś może polecić jakiś bank, gdzie nie będzie z tym problemu?

    Poza tym zupełnie nie rozumiem dlaczego banki
    robią strony w obcych językach, ale np regulaminy
    czy opłaty już tylko po polsku.

  • 2. Data: 2005-05-13 21:00:18
    Temat: Re: Obsluga po niemiecku
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-05-13 cef napisał(a);

    > Poza tym zupełnie nie rozumiem dlaczego banki
    > robią strony w obcych językach, ale np regulaminy
    > czy opłaty już tylko po polsku.

    Wydaje mi sie ze regulaminy i oplaty musi tlumaczyc ktos z
    uprawnieniami (czyt drogi :P) no i ktorys dyrektor musialby wziac
    odpowiedzialnosc za cos czego nie rozumie. Natomiast sam interfejs
    strony moze przetlumaczyc student za stowe.

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com