  • 1. Data: 2005-05-13 18:08:10
    Temat: Lukas ekonto 1 zł za VE
    Od: "Bartek" <n...@m...com>

    Witam
    Ciekawe czy Lukas zapomniał o opłacie za VE, mamy już 13 dzień miesiąca i
    jeszcze nie potracili złotówki. Dodam, że średnie miesięczne wpływy miałem <
    2000 zł. Może jakaś zmiana w tabeli prowizji ?
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2005-05-13 19:05:16
    Temat: Re: Lukas ekonto 1 zł za VE
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Bartek" <n...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    <
    > 2000 zł. Może jakaś zmiana w tabeli prowizji ?

    hm, a moze powyzej 1200 nie placisz za karte czyli nie ma oplat

  • 3. Data: 2005-05-13 19:19:42
    Od: "Bartek" <n...@m...com>

    Użytkownik "Seba_Fan"

    > hm, a moze powyzej 1200 nie placisz za karte czyli nie ma oplat

    Wyciąg z "Tabeli opłat i prowizji" obowiązującej w LUKAS Banku od dnia
    23.03.2005r.
    "regularne wpływy na konto występują, gdy przez ostatnie trzy miesiące
    średnie miesięczne wpływy wyniosły min. 1.200 zł na Konto Wygodne lub min.
    2.000 zł na LUKAS e-Konto, e-Konto PRO"

  • 4. Data: 2005-05-13 19:51:44
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d62qe7$eac$1@news.onet.pl grupowicz Bartek napisał:

> [...]
    > jeszcze nie potracili złotówki. Dodam, że średnie miesięczne wpływy
    > miałem < 2000 zł. Może jakaś zmiana w tabeli prowizji ?

    Tam jest coś potentegowane. Mnie "większa" wpłata na to konto w jednym
    miesiącu "promieniowała" na nastepne dwa tak, że podczas nich opłaty nie
    było. Za to ostatnie potrącenie miałem 14.04. Może ty będziesz miał 14.05 ?

    BTW, mam jeszcze pytanie do Lukasowców. Czy to normalne, iż pieniądze
    przychodzą do Lukasa II sesją, są widoczne na koncie przez system
    transakcyjny, a następnie tego samego wieczoru jeszcze nie mozna ich wyjąć z
    bankomatu (bzwbk)?

    --
    S pozdravem,
    August

  • 5. Data: 2005-05-13 21:22:39
    Od: "Bartek" <n...@m...com>

    Użytkownik "August"
> [...]
    > przychodzą do Lukasa II sesją, są widoczne na koncie przez system
    > transakcyjny, a następnie tego samego wieczoru jeszcze nie mozna ich wyjąć

    Tez tak mam, nawet jak skończy sie lokata,to kasę z bankomatu w tym samym
    dniu nie da się pobrać