  • 1. Data: 2005-05-13 21:36:12
    Temat: Kredyt Hipoteczny hmm...
    Od: "skrzynka" <s...@i...pl>

    WITAM !!!!
    Jestem przed podjęciem decyzji Multi czy MBank.
    W multi po złożeniu wniosku dostaliśmy na 3,8% (najwyższy procent dla CHF) w
    MBanku po rozmowie na infoline dostałem na maila przeliczenie na 3,6% już
    miałem się skłaniać ku MBankowi ale na forum
    (http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=624&w=2379
    8335&v=2&s=0)
    przeczytałem że od poniedziałku 16.05.2005 najwyższe oprocentowanie w Multi
    ma być na poziomie 3,2% , nigdzie nie mogę znaleźć potwierdzenia tej
    informacji. Czy komuś z grupowiczów znane są te wieści, bo nie wiem już w
    którym pójść kierunku.
    Z góry dziękuje za każdy post
    Jacek i Asia

  • 2. Data: 2005-05-14 06:51:23
    Temat: Re: Kredyt Hipoteczny hmm...
    Od: CinekIKS <m...@n...plusnet.pl>

    skrzynka napisał(a):

> [...]
    > ma być na poziomie 3,2% , nigdzie nie mogę znaleźć potwierdzenia tej
    > informacji. Czy komuś z grupowiczów znane są te wieści, bo nie wiem już w

    Potwierdzam, wiem to od pracownika banku.
    Poza tym - od wczoraj rowniez w mBanku masz podobne oprocentowanie.
    Zarzad BRE podjal decyzje o obnizeniu oprocentowania kredytow hipotecznych.

    Marcin

  • 3. Data: 2005-05-14 07:58:55
    Od: "Franek Kowalski" <f...@w...pl>

    A dotyczy to tylko nowych kredytow? czy majac ju kredyt w multibanku mozna
    spodziewac sie obnizenia oprocentowania?

    Franek

  • 4. Data: 2005-05-14 18:42:17
    Od: CinekIKS <m...@n...plusnet.pl>

    Franek Kowalski napisał(a):
    > A dotyczy to tylko nowych kredytow? czy majac ju kredyt w multibanku mozna
    > spodziewac sie obnizenia oprocentowania?

    Tego nie wiem, ale raczej dotyczy to nowo branych kredytow. Nawet
    sugerowano mi, zebym od nowa wypisal wniosek kredytowy w poniedzialek :)

    Marcin

  • 5. Data: 2005-05-14 20:02:19
    Od: "skrzynka" <s...@i...pl>

    > Tego nie wiem, ale raczej dotyczy to nowo branych kredytow. Nawet
    > sugerowano mi, zebym od nowa wypisal wniosek kredytowy w poniedzialek :)

> [...]

    Właśnie my też złożyliśmy wniosek i przyznano nam kredyt (na 3,8%), ale w
    tym samym czasie trafiło się ładniejsze mieszkanie i chcemy trochę więcej
    kredytu. Ciekawe jak teraz potraktują nasz częściowo nowy wniosek ?
    pozdr
    Jacek i Asia

  • 6. Data: 2005-05-15 09:24:45
    Od: "Franek Kowalski" <f...@w...pl>

    > Tego nie wiem, ale raczej dotyczy to nowo branych kredytow. Nawet
    > sugerowano mi, zebym od nowa wypisal wniosek kredytowy w poniedzialek :)

> [...]

    To teraz wiem dlaczego bankowi tak spieszno zeby podpisac ze mna umowe w
    zeszly czwartek. W poniedzialek ide negocjowac.

    pozdrawiam
    Franek

  • 7. Data: 2005-05-16 15:53:22
    Od: "Franek Kowalski" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Franek Kowalski" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > To teraz wiem dlaczego bankowi tak spieszno zeby podpisac ze mna umowe w
    > zeszly czwartek. W poniedzialek ide negocjowac.

    Jednak zmiana dotyczy takze dotychczasowych klientow. Pytalem w banku bede
    mial obizke oprocentowania o jakies 0.5% :-)

    pozdrawiam
    Franek