  • 1. Data: 2005-05-13 16:46:29
    Temat: Inteligo rozpoczęłó korekty
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Dziś stwierdziłem korektę pierwszej z błędnie zaksięgowanych transakcji
    z końca kwietnia, o której pisałem tu na pbb (chyba jako pierwszy w tej
    sprawie).

    2005-05-13 325 20050426;UL. DLUGA;50;PLN
    Korekta - obciążenie -50,00
    2005-05-13 324 Korekta transakcji z 20050426;UL. DLUGA;50;PLN
    Korekta - uznanie +51,67

    Ciekawe kiedy dojrzeją do korekty moich dwóch transakcji z dnia
    kolejnego. :)

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2005-05-13 17:09:20
    Temat: Re: Inteligo rozpoczęłó korekty
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Łukasz Cielecki wrote:
> [...]
    > Korekta - uznanie +51,67
    >
    > Ciekawe kiedy dojrzeją do korekty moich dwóch transakcji z dnia

    jaką kwotą zostałeś obciążony 26.04? 51.67?

  • 3. Data: 2005-05-13 21:31:33
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    w wiadomości <news:d62n03$5pt$1@inews.gazeta.pl> wstukał:

    > jaką kwotą zostałeś obciążony 26.04? 51.67?

    Tak napisał 27 kwietnia :P

    --
    Albo idź do punktu gdzie składaja komputery. Tam sa informatycy i pewnie
    pomogą ( oczywiście nie za darmo).

  • 4. Data: 2005-05-13 23:17:13
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    'Tom N' wrote:

    > Tak napisał 27 kwietnia :P

    a korekta została zrobiona 13 maja.
    To ja się grzecznię zapytuję kto zapłaci odsetki od 1.67 za okres 27
    kwietnia - 13 maja.
    Korekta powinna być zrobiona z datą 26 kwietnia.
    Jak ktoś wszedł w debet, to jeszcze do tego interesu dopłaci parę groszy.

  • 5. Data: 2005-05-14 08:51:20
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    witek napisał(a):

    > a korekta została zrobiona 13 maja.

    Zgadza się. Tak jak pisałem. Błędne księgowanie 26.04. Korekta 13.05.
    Tych odsetek to nie wiem czy by się za tą transakcję 1 grosz uzbierał,
    ale zachowanie banku trochę nieładne. Ktoś tu pisał, że miał niezgodność
    rzędu 1k PLN. Na jego miejscu już bym się wkurzył.

    Co gorsza. Dwie operacje błędne z kolejnego dnia (27.04) dalej pozostają
    nieskorygowane (łącznie skubnęli mnie na jakieś 5 PLN).

    Wydawałoby się, że taka prosta sprawa, a w sumie jednak przerosła
    chłopaków z Inteligo.

    Pozdrawiam!

  • 6. Data: 2005-05-15 16:29:12
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Łukasz Cielecki" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ale zachowanie banku trochę nieładne. Ktoś tu pisał, że miał niezgodność
    > rzędu 1k PLN. Na jego miejscu już bym się wkurzył.

    dzwonie juz do nich codziennie i nic sobie nie robią z tego....
    wiedzą, że kwoty są źle zaksięgowane (w treści operacji są dobre kwoty), ale
    czekają na jakieś rozliczenie
    niestety moim kosztem....
    już zamówiłem formularz zamknięcia rachunku.... bo od 29.04 do dziś i tak byłem
    cierpliwy....
    na szczęście mam środki do życia, ale co byłoby w przypadku osoby, dla której
    1000 zł to cała wypłata ???

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-05-15 17:02:41
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    gasper napisał(a):
> [...]
    >>

    > dzwonie juz do nich codziennie i nic sobie nie robią z tego....
    > wiedzą, że kwoty są źle zaksięgowane (w treści operacji są dobre kwoty), ale

    Twoje zdenerwowanie na pewno jest uzasadnione i zrozumiałe (jak to się
    stało, że ja w tych dwóch dniach nie używałem karty, przecież robię to
    prawie codziennie??), tylko zastanawiam się czy właściwie ukierunkowane
    - moim zdaniem wina leży po stronie VISA, ponieważ dotknęła różnych
    zupełnie nie związanych ze sobą banków w tym samym czasie. Niezgodność
    rzędu 1k PLN nie mogła dotknąć osoby, ktora stara się wyżyć z takiej
    sumy miesięcznie, bo te błędy to był ułamek procenta kwoty transakcji.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 8. Data: 2005-05-15 17:15:36
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    mlody_book napisał(a):

    > sumy miesięcznie, bo te błędy to był ułamek procenta kwoty transakcji.

    Z kronikarskiego obowiązku dodam, że były to następujące "prowizje" (w
    moim przypadku):
    3,34%,
    5,325%,
    5,25%.

    (Kto da więcej? ;) )

    Czyli nie takie znowu ułamki procenta. ;)

    Pozdrawiam!