  • 1. Data: 2002-08-06 18:40:05
    Temat: pytanie od lamera - gdzie
    Od: "kiriakos" <k...@p...onet.pl>

    Chcę powierzyć bankowi większą kasę. Jakie konto założyc, by nie było
    narażone na ryzyko elektroniczne - karty, interenet itp. Tak poprostu -
    polecenie wypłaty, dowód, podpis
    Nie żartuję
    kiriaskos

  • 2. Data: 2002-08-06 20:21:51
    Temat: Re: pytanie od lamera - gdzie
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "kiriakos" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Chcę powierzyć bankowi większą kasę. Jakie konto założyc, by nie było
    > narażone na ryzyko elektroniczne - karty, interenet itp. Tak poprostu -
    > polecenie wypłaty, dowód, podpis

    Jakis tradycyjny i zapchany marmurek ;) PKO BP, PEKAO SA itp

  • 3. Data: 2002-08-06 22:20:14
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl:

    > Jakis tradycyjny i zapchany marmurek ;) PKO BP, PEKAO SA itp

    Złośliwiec :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo
    jest uświadomoć sobie, że w gruncie rzeczy patrzymy na ich genitalia"

  • 4. Data: 2002-08-07 10:00:21
    Od: "b2d2" <m...@g...pl>

    > Chcę powierzyć bankowi większą kasę. Jakie konto założyc, by nie było
    > narażone na ryzyko elektroniczne - karty, interenet itp. Tak poprostu -
    > polecenie wypłaty, dowód, podpis
    > Nie żartuję

    Kupić złote, carskie dziesięciorublówki, w słoik i zakopać, zakopać, tylko
    żeby nikt nie widział!

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 5. Data: 2002-08-07 18:47:20
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Kupić złote, carskie dziesięciorublówki, w słoik i zakopać, zakopać, tylko
    > żeby nikt nie widział!

    Złoto jako medium tezauryzacyjne jest raczej kiepskie, bo trudno je
    sprzedać inaczej jak złom i budzi podejrzenia. Natomiast jeżeli chodzi o
    praktykę gospodarczo- społeczną, to niestety na podstawie
    kilkudziesięcioletniego doświadczenia wielu ludzi w tym kraju mogę Cię
    zapewnić, że dolary zakopoane w słoiku w odpowiednim miejscu są
    bezpieczniejsze niż w banku, mają jednak tą wadę, że nie procentują.

    Lokatę można założyć w wielu bankach bez jakichkolwiek elektronicznych
    gadgetów. Warto jednak zastanowić się, czy nie zdywersyfikowac lokaty
    (kilka banków) kosztem oprocentowania, ponieważ o ile sumę egzekucji to
    bankowcy potrafią wpisać 100k przy kredycie 5k, o tyle powyżej pewnej
    sumy, np. 18k EUR lokata nie jest gwarantowana - w obecnych czasach
    (vide Enron, AA etc.) nawet podmioty duże i z pozoru stabilne mogą z
    dnia na dzień pójść z torbami. Fachowo nazywa się to "rynek
    nieprzewidywalny".

    Pzdr: Dogbert

  • 6. Data: 2002-08-08 12:47:52
    Od: "b2d2" <m...@g...pl>

    In article <3...@w...pl> , No Name <v...@w...pl> wrote:

> [...]
    > zapewnić, że dolary zakopoane w słoiku w odpowiednim miejscu są
    > bezpieczniejsze niż w banku, mają jednak tą wadę, że nie procentują.
    :-)
    Złoto to złoto, konkret, a nie te jakies wirtualne, a rublówki każdy kupi
    zawsze, tak było przed wojną, za wojny i za komunizmu. Można by też
    szlachetne kamienie, są mniejsze i mniej ważą a więcej warte, więc łatwiej
    je przechować (np. zaszyte w pelise, albo pod podłogą).
    A pieniądz teraz nic nie wart
    :-)

    Pinio