  • 1. Data: 2004-06-17 01:00:27
    Temat: Bank - Belgia.
    Od: "pacies" <p...@o...pl>

    Czesc,

    Czy ktos moze polecic jakis bank (polski), ktory posiada oddzialy w Belgii ?
    Albo inaczej - w jakim banku najlepiej zalozyc konto, zeby mozna bylo z
    niego swobodnie korzystac (i tanio) w Belgii ? A moze to bez sensu i zalozyc
    konto w jakims belgijskim ?

    Pozdrawiam.PN

  • 2. Data: 2004-06-17 07:28:07
    Temat: Re: Bank - Belgia.
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

    "pacies" <p...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > Albo inaczej - w jakim banku najlepiej zalozyc konto, zeby mozna bylo z
    > niego swobodnie korzystac (i tanio) w Belgii ? A moze to bez sensu i

    Właścicielem Kredyt Bank jest belgijskie KBC. Napewno mocno działają też
    Fortis i ING. Ale czy są jakieś ułatwienia w korzystaniu zagranicą to nie
    wiem. Nie spotkałem się jeszcze, aby taki wariant był prostszy niż założenie
    rachunku w danym kraju. Sądzę też, że koszty operacji na rachunku w Polsce z
    Belgii będą znaczące.

  • 3. Data: 2004-06-21 14:24:33
    Od: "qba94089" <j...@c...be>

    Posiadam ING w Belgii i jestem zadowolony. Przelewy do Polski mozna
    realizowac przez internet i nie ma zadnych dodatkowych oplat. Jak przelewasz
    do jakiegos banku internetowego (mBank) to kurs wymiany bywa lepszy niz w
    kantorach.

  • 4. Data: 2004-06-21 15:56:50
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    qba94089 <j...@c...be> wrote:
> [...]
    > do jakiegos banku internetowego (mBank) to kurs wymiany bywa lepszy niz w

    Do jakich polskich banków przelewałeś i było bez opłaty?
    Oczywiście domyślam się że dotyczy to tylko przelewów w Euro.
    Jeśli polski bank nie będzie korespondentem ING Belgijskiego,
    to podejżewam że może być jakaś opłata.

    Mógłbyś mi na przykład zrobić testowy przelew do Nordei jeśli jesteś
    pewien że jest bezpłatny?

    --
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl