  • 1. Data: 2004-06-17 07:49:59
    Temat: Kredyt restrukturyzowany
    Od: "Krzysztof B" <m...@N...gazeta.pl>

    w sierpiniu 2002 roku podpisałem umowe o restrukturyzacji kredytu. Od tego
    czasu płacę jak sie należy (mam na to potwierdzenia). Wczoraj dowiedziałem
    się (zupełnie przez przypadek dzwoniąc po nowy nr rachunku, który ma
    obowiązywać od lipca, nota bene bank powinien mi go chyba wcześniej
    przysłać?), że mam zaległości - dwie raty nie zostały zaksięgowane. Jak to
    możliwe, że robiąc przelewy zawsze z tego samego konta na ten sam nr rachunku
    raty z lutego i marca br. nie zostały zaksięgowane przez bank do którego
    płaciłem, a np rata ze stycznia, kwietnia i maja tak. Z mojego konta środki
    zeszły (jak pisałem mam na to dowody). Co robić, gdzie się zwrócić, aby jak
    najszybciej skłonic bank do wyjaśnienia sprawy? Dodam, ze nie mam czasu na
    podróż do placówki banku bo to ponad 100km. Za tydzień wymażone wakacje i do
    tego czasu musze wyjaśnić sprawe bo nie zazanm spokoju.
    Macie jakiś pomysły?
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 2. Data: 2004-06-17 07:54:07
    Temat: Re: Kredyt restrukturyzowany
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Co robić, gdzie się zwrócić, aby jak
    > najszybciej skłonic bank do wyjaśnienia sprawy?

    Na Twoim miejscu zadzwoniłabym jeszcze raz i poinformowała, że posiadam
    potwierdzenia przelewu rat i zażądała wyjaśnienia sprawy. Jeżeli to nie
    pomoże, to przefaksuj im pisemko z żądaniem wyjaśnienia+potwierdzenia.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-06-17 08:39:31
    Od: "Krzysztof B" <m...@g...pl>

    Glenn <g...@b...pl> napisał(a):
    > Na Twoim miejscu zadzwoniłabym jeszcze raz i poinformowała, że posiadam
    > potwierdzenia przelewu rat i zażądała wyjaśnienia sprawy. Jeżeli to nie
    > pomoże, to przefaksuj im pisemko z żądaniem wyjaśnienia+potwierdzenia.

    wysłełem priorytetem polecony z PROŚBĄ o wyjaśnienie sprawy. Ale obawiam sie
    o drogi "urzędowej". Na urlop jade za 6 dni, a mieniona droga to jak sądze 2
    tygodnie. Najlepiej byłoby spłacić kredyt w całości - dziś przy pewnym
    wysiłku byłoby mnie na to stać, ale jest to kredyt restrukturyzowany i
    odsetki naliczone sa z góry więc to nie ma sensu, lepiej przeznaczyć srodki
    na co innego np. na wakacje, poza tym buduje dom a to kosztowne.
    Krzysztof B