  • 11. Data: 2018-10-26 13:40:40
    Temat: Re: [OT] Ubezpieczenie sprzętu AGD (przedłużona gwarancja)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 26 października 2018 09:54:25 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Z tym, że zwykle assistance do ubezpieczenia pokrywa tylko robociznę.
    > Części zamienne nie są ubezpieczone.
    >
    > W takiej przedłużonej gwarancji - są.
    I to jest duża wada
    Sama robocizna na dzisiaj nie zabija cenowo a części zamienne bywają drogie.

  • 12. Data: 2018-10-26 20:09:58
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-10-26 o 13:38, Kris pisze:

    > A takie assistance to tylko dla sprzętów w ubezpieczonym lokalu czy dla sprzętów
    ubezpieczającego?
    > Np mam dwa mieszkania, jedno ubezpieczam a w drugim zmywarka się psuje. assistance
    wtedy pewnie nie zadziała.

    ASS dotyczy konkretnej lokalizacji, ale przecież każde mieszkanie
    ubezpieczasz więc w każdym możesz wykupić usługę

    ps
    ponoć można to obejść, ale z tv może się uda, ze zmywarką już pewnie nie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2018-10-26 20:12:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-10-26 o 09:54, Pete pisze:

    > Z tym, że zwykle assistance do ubezpieczenia pokrywa tylko robociznę.
    > Części zamienne nie są ubezpieczone.

    ale robocizna może być przecież droga a cześci kosztować grosze, kwestia
    dogadania ze specem od napraw

    podobnie można obejść wiek sprzętu

    > W takiej przedłużonej gwarancji - są.

    zapłacisz za to wiele raz więcej, coś się popsuje i okaże się, że jednak
    gwara tego nie obejmuje bo np. sprzęt był niewłaściwie użytkowany

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2018-10-27 01:50:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" pqskgs$310$...@s...man.poznan.pl

    > można to zrobić znacznie taniej:

    > a dokładniej dokupić assistance do ubezpieczenia
    > mieszkania, kosztuje max 30 zł rocznie, a polisa
    > obejmuje m.in. naprawę sprzętu (do 5 lat), poza
    > tym wizytę hydraulika, elektryka itp...

    CA (pól roku) i Mille (rok) -- robocizna za freeko,
    ale sprzęt nie może zbyć zbyt stary.

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 15. Data: 2018-10-27 11:07:22
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-10-26 o 20:12, RobertS pisze:
    > ale robocizna może być przecież droga a cześci kosztować grosze, kwestia
    > dogadania ze specem od napraw
    >
    > podobnie można obejść wiek sprzętu

    Albo się nie uda i skończy się na diagnozie i wywaleniu na złom

    Przy dzisiejszej elektronice to lepsza jest gwarancja producenta i
    wymiana na nowy/naprawiony/odnowiony

    Takie ubezpieczenie jest najgłupszym jakie znam :-)

  • 16. Data: 2018-10-27 11:52:19
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 26.10.2018 RobertS <b...@x...pl> napisał/a:

    > jak będziesz miał problem ze znalezieniem to daj znać

    Dzięki, zgłoszę się jakby coś. Ale jest dużo czasu :-)

    > PZMot jest TU czy ma z którymś jakąś umowę podpisaną?

    Nie jest, współpracuje z InterRiskiem.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 17. Data: 2018-10-28 04:16:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > ale robocizna może być przecież droga a cześci kosztować grosze, kwestia
    > dogadania ze specem od napraw

    A to nie ubezpieczyciel się dogaduje?

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2018-10-28 20:08:16
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-10-28 o 04:16, Liwiusz pisze:

    > A to nie ubezpieczyciel się dogaduje?

    nie, dzwonisz na infolinię, oni wysyłają speca i z nim się na miejscu
    dogadujesz

    TU dostaje rachunek od speca do zapłacenia, już to przerabiałem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2018-10-29 07:35:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-10-28 o 20:08, RobertS pisze:

    > nie, dzwonisz na infolinię, oni wysyłają speca i z nim się na miejscu
    > dogadujesz
    >
    > TU dostaje rachunek od speca do zapłacenia, już to przerabiałem

    No tak, czyli TU wybiera speca i mu płaci. Pole do umawiania się z
    poszkodowanym jakby trochę małe. Oczywiście można pokombinować, ale w
    pewnych granicach przyzwoitości.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2018-10-29 21:53:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-10-29 o 07:35, Liwiusz pisze:

    > No tak, czyli TU wybiera speca i mu płaci. Pole do umawiania się z
    > poszkodowanym jakby trochę małe. Oczywiście można pokombinować, ale w
    > pewnych granicach przyzwoitości.

    przyjedzie gość i stwierdzi, że zmywarka ma np. 6 lat, w takim wypadku
    nie naprawiasz a on odchodzi z niczym, dlatego też trzeba się dogadać,
    ty chcesz mieć naprawiony sprzęt a on chce zarobić

    TU za to płaci, a ty zapłaciłeś składkę

    --
    pozdrawiam
    RobertS