  • 1. Data: 2018-10-27 18:33:45
    Temat: jak sie pozbyc akcji
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Pamietacie jeszcze NFI i swiadectwa udzialowe ?

    Zdazylem zapomniec, a tu sie okazuje, ze leza mi jakies akcje na
    koncie DM. Warte jakies grosze. Wiecej bierze DM za konto :-(

    Jak sie tego pozbyc ?
    Sprzedac najprosciej, ale prowizja przewyzszy "zysk".
    No coz, za glupote trzeba placic :-(

    Ale ktores juz zawieszone i sie nie da :-(

    Przeniesc do tanszego DM ? To kosztuje jeszcze wiecej :-)

    A moze da sie jakos podarowac ?
    Tylko komu - Rydzykowi, MF, spolce ?

    J.

  • 2. Data: 2018-10-28 13:46:11
    Temat: Re: jak sie pozbyc akcji
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Pamietacie jeszcze NFI i swiadectwa udzialowe ?
    Tak.

    > Zdazylem zapomniec, a tu sie okazuje, ze leza mi jakies akcje na
    > koncie DM. Warte jakies grosze. Wiecej bierze DM za konto :-(

    Znajomi mieli ten problem.
    Sprzedali. Mimo wszysto to chyba najtaniej.
    KJ