  • 1. Data: 2008-04-04 14:22:27
    Temat: [OT] Troche humoru jak z "Misia" z ebay.pl
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Moje zapytanie z wczoraj do ebay.pl:

    "Jak moge licytowac korzystajac z telefonu komórkowego z GPRS?
    Jakis WAP czy inny sposób?
    Z uwagi na podróze czesto pozostaje bez komputera, i chcialbym miec mozliwosc
    licytowania przez telefon.
    Niestety moje dotychczasowe próby konczyly sie juz niemoznoscia zalogowania."

    Zgadnijcie odpowiedź ;-))

  • 2. Data: 2008-04-04 15:41:22
    Temat: Re: [OT] Troche humoru jak z "Misia" z ebay.pl
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    "Serdecznie dziękujemy za ponowny kontakt z naszym działem.
    Sprawdziłam Twoje konto i uprzejmie informuję, że jesteś zarejestrowany na
    amerykanskiej stronie eBay.
    Dział Obsługi Klienta eBay.pl jest w głównej mierze odpowiedzialny za opiekę nad
    użytkownikami zarejestrowanymi w
    polskiej wersji serwisu eBay.
    Naturalnie, jeżeli tylko jest to możliwe udzielamy także pomocy użytkownikom
    posługującym się językiem polskim, lecz nie
    zarejestrowanym w serwisie eBay.pl
    Czasami zdarza się jednak, że mimo najlepszych chęci nie jesteśmy w stanie rozwiązać
    problemów zgłoszonych przez osoby
    zarejestrowanych na innych platformach eBay.
    Wynika to z faktu, że nie dysponujemy pełnym dostępem do ich danych i nie zawsze
    jesteśmy w stanie zaproponować
    konstruktywne rozwiązanie.
    Dlatego też prosimy Cię o nawiązywanie kontaktu z Działem Obsługi Klienta eBay.com,
    gdzie zarejestrowane jest Twoje
    konto.
    Jego pracownicy mają pełen dostęp do historii Twojego konta i z pewnością będą mogli
    udzielić Ci konkretnych i pomocnych
    wskazówek.
    Serdecznie pozdrawiamy i życzymy miłego weekendu.
    Justyna Herman
    Dział Obsługi Klienta eBay"

  • 3. Data: 2008-04-04 15:43:06
    Temat: Re: Troche humoru jak z "Misia" z ebay.pl
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Kwi, 17:41, " 666" <u...@w...eu> wrote:

    Jak odpowiedz na "Nie mam u was konta i malo zarabiam" :)

  • 4. Data: 2008-04-04 16:08:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    666 wrote:
> [...]
    mogli udzielić Ci konkretnych i pomocnych
    > wskazówek.
    > Serdecznie pozdrawiamy i życzymy miłego weekendu.

    Odpowiedz w zasadzie z treścią na drugą połowę zapytania.
    Odpowiedziała ci konkretnie na skargę, że nie możesz się zalogować. Nie
    widzi logów więc nie za bardzo wie dlaczego nie mogłeś się zalogować.
    Na pierwszą cześć pytania nie odpowiedziała.
    Więc może zadaj pytanie jeszcze raz, ale bez wspominania, że nie mogłeś
    się zalogować.