  • 1. Data: 2008-04-04 07:40:15
    Temat: Karta zblizeniowa PayPass - testuję
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    zamowilem taka 3 dni temu i wlasnie przyszla. Karta, pin, regulamin,
    toip...

    kosztowala 20zl, ale jak sie wykona 3 transakcje to oddaja ww. oplate

    jezeli ktos chce sie pobawic to jest ona tutaj:
    http://premiumshop24.bzwbk.pl/?586dj03OQ==

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2008-04-04 07:41:54
    Temat: Re: Karta zblizeniowa PayPass - testuję
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Kwi, 09:40, "RobertS" <b...@p...plusunTO> wrote:
> [...]
    >
    > kosztowala 20zl, ale jak sie wykona 3 transakcje to oddaja ww. oplate
    >
    > jezeli ktos chce sie pobawic to jest ona

    caly czas 66 punktow na cala Polske obslugujacych transakcje, czy cos
    dolozyli?

    Idz na calosc - mozna juz zamowic taka KK :)

  • 3. Data: 2008-04-04 07:56:55
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > caly czas 66 punktow na cala Polske obslugujacych transakcje, czy cos
    > dolozyli?
    >
    > Idz na calosc - mozna juz zamowic taka KK :)

    mam takie punkty w okolicy więc się pobawię ;-)

    ps
    kk zamówiłem już w styczniu, ale karta ma być dopiero w przyszlym tygodniu,
    bo cos im w produkcji nie wyszlo...

  • 4. Data: 2008-04-04 08:03:05
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Kwi, 09:56, "RobertS" <b...@p...plusunTO> wrote:

    > kk zamówiłem już w styczniu, ale karta ma być dopiero w przyszlym tygodniu,
    > bo cos im w produkcji nie wyszlo...

    jak przy tej KK wyglada reklamacja transakcji zblizeniowej?
    Przeciez nie jest to transakcja potwierdzona pinem, a wiec...?

    czyms roznila sie umowa od zwyklej umowy ?

  • 5. Data: 2008-04-04 08:08:04
    Od: "RobertS" <b...@p...plusunTO>

    > jak przy tej KK wyglada reklamacja transakcji zblizeniowej?
    > Przeciez nie jest to transakcja potwierdzona pinem, a wiec...?
    >
    > czyms roznila sie umowa od zwyklej umowy ?

    niczym sie nie różniła (po prostu karta, z jedna opcja wiecej), ale dowiem
    się jak wygląda reklamacja transakcji bezgotowkowych...

  • 6. Data: 2008-04-04 08:52:02
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Kwi, 10:08, "RobertS" <b...@p...plusunTO> wrote:

    > niczym sie nie różniła (po prostu karta, z jedna opcja wiecej), ale dowiem
    > się jak wygląda reklamacja transakcji bezgotowkowych...

    Bardzo jestem ciekawy co odpowiedza.
    i zapytaj sie moze, czy masz mozliwosc ustawienia ilosciowych i
    dziennych i kwotowych na pojedyncza transakcje, limitow na zakupy
    bezstykowe.

    Jak dla mnie, to bezpiecznie bym sie poczul, jakbym ustail tak do 3
    transakcji dziennie i pojedyncza transakcja do 20 zl.

    Czyli zlodziej moglby mnie okrasc najwyzej na 60 zl dziennie.

  • 7. Data: 2008-04-04 08:52:09
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    RobertS <b...@p...plusunto> wrote:

    > mam takie punkty w okolicy więc się pobawię ;-)

    Jest gdzieś spis takich punktów?

    a.

  • 8. Data: 2008-04-04 09:30:23
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    krzysztofsf pisze:
    > Jak dla mnie, to bezpiecznie bym sie poczul, jakbym ustail tak do 3
    > transakcji dziennie i pojedyncza transakcja do 20 zl.
    >
    > Czyli zlodziej moglby mnie okrasc najwyzej na 60 zl dziennie.

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/44029

    K.

  • 9. Data: 2008-04-04 09:35:07
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Wemif pisze:

    > Jest gdzieś spis takich punktów?

    http://dlaciebie.bzwbk.pl/44030

    K.

  • 10. Data: 2008-04-04 09:37:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 4 Kwi, 11:30, Krystek <s...@k...eu.org> wrote:

    > http://dlaciebie.bzwbk.pl/44029

    A wiec bez zmian - zlodziej moze sobie wybierac platnosci bezstykowe
    do dziennego limitu karty, stwierdzajac w chwili gdy pojawi sie
    pytanie o pin, ze zapomnial, bo korzysta tylko do bezgotowkowych.