  • 1. Data: 2008-04-04 01:10:23
    Temat: Jaki leasing na auto obecnie jest najtańszy ??
    Od: " Josh" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    VW "w promocji" na Passata daje 104%, Volvo na każde Volvo bez łaski daje
    105%. Audi coś koło 111% czyli b. drogo. Ja jednak szukam leasingu na auto z
    poza sieci dealerskiej (używane), jak i nowe, ale nie w leasingu producenta.

    Jaki leasing, którego banku jest najtańszy ?

    Pytam o leasingowanie zarówno (raczej osobno ;) ) nowego i używanego auta.
    Który bank oferuje najtańszy leasing (np. 25% wpłaty i raty na 36 miesiecy +
    wykup auta) pod względem całkowitego kosztu leasingu ?

    Pozdr.
    Josh

  • 2. Data: 2008-04-04 07:05:44
    Temat: Re: Jaki leasing na auto obecnie jest najtańszy ??
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

> [...]
    > +
    > wykup auta) pod względem całkowitego kosztu leasingu ?

    Bezpłatna pomoc doradcy w wyborze leasingu:
    http://patbank.pl/goldfinance/409/1