    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Troche humoru jak z "Misia" z ebay.pl
    Date: Fri, 04 Apr 2008 11:08:22 -0500

    666 wrote:
    > "Serdecznie dziękujemy za ponowny kontakt z naszym działem.
    > Sprawdziłam Twoje konto i uprzejmie informuję, że jesteś zarejestrowany na
    amerykanskiej stronie eBay.
    > Dział Obsługi Klienta eBay.pl jest w głównej mierze odpowiedzialny za opiekę nad
    użytkownikami zarejestrowanymi w
    > polskiej wersji serwisu eBay.
    > Naturalnie, jeżeli tylko jest to możliwe udzielamy także pomocy użytkownikom
    posługującym się językiem polskim, lecz nie
    > zarejestrowanym w serwisie eBay.pl
    > Czasami zdarza się jednak, że mimo najlepszych chęci nie jesteśmy w stanie
    rozwiązać problemów zgłoszonych przez osoby
    > zarejestrowanych na innych platformach eBay.
    > Wynika to z faktu, że nie dysponujemy pełnym dostępem do ich danych i nie zawsze
    jesteśmy w stanie zaproponować
    > konstruktywne rozwiązanie.
    > Dlatego też prosimy Cię o nawiązywanie kontaktu z Działem Obsługi Klienta eBay.com,
    gdzie zarejestrowane jest Twoje
    > konto.
    > Jego pracownicy mają pełen dostęp do historii Twojego konta i z pewnością będą
    mogli udzielić Ci konkretnych i pomocnych
    > wskazówek.
    > Serdecznie pozdrawiamy i życzymy miłego weekendu.
    > Justyna Herman
    > Dział Obsługi Klienta eBay"

    Odpowiedz w zasadzie z treścią na drugą połowę zapytania.
    Odpowiedziała ci konkretnie na skargę, że nie możesz się zalogować. Nie
    widzi logów więc nie za bardzo wie dlaczego nie mogłeś się zalogować.
    Na pierwszą cześć pytania nie odpowiedziała.
    Więc może zadaj pytanie jeszcze raz, ale bez wspominania, że nie mogłeś
    się zalogować.