  • 1. Data: 2008-04-04 02:51:28
    Temat: Przelew zagraniczny predkosc / Kredyt Dom Bank GetinBank..
    Od: " Anonimka" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam serdecznie grupowiczow :)

    Sprzedaje wkrotce dom i bende musial przelac pieniadzie do Ameryki ...
    moj polski bank to BZWBK ... amerykanski bank jest rowniez korespondentem BZWBK
    wiec pominne posrednikow rozumiem ?
    Jak dlugo taki przelew idzie ? mozna jakis przyspieszony waluta bedzie dolar
    kandyjski...
    Kwota bedzie bardzo znaczna 80000zl...czy musze w banku przedstawic jakies
    dokumenty rozumiem dewizy ...

    pytanie drugie kupujacy dostal kredyt w DomBank ... juz po podpisaniu umowy
    finalnej zemna idzie z nia do banku ... jak dlugo zajmie bankowi przelanie
    kasy na moje konto? jakies pomysly

    Dziekuje slicznie pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-04-04 21:31:41
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 04 Apr 2008 02:51:28 +0000, Anonimka napisał(a):

    > Sprzedaje wkrotce dom i bende musial przelac pieniadzie do Ameryki ...
    ^^^^^

    Zainwestuj też w dobry słownik ortograficzny, bo aż oczy bolą.

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-04-04 21:44:01
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <ft453f$n16$1@inews.gazeta.pl>, a...@N...gazeta.pl
    says...
> [...]
    > finalnej zemna idzie z nia do banku ... jak dlugo zajmie bankowi przelanie

    Tez bylem w podobnej sytuacji. Przelew szedl 3 dni robocze. Przelewalem
    via Citi-Handlowy do Wells Fargo. Spytaj sie od jakiej kwoty mozna
    negocjowac kurs przewalutowania w twoim banku - mi wyszedl
    korzystniejszy niz "kantorowy". W banku na przelew nie musialem
    pokazywac zadnych dokumentow (wlasciwie zrobilem to na telefon)

    Jesli chodzi o kredyt - to ja mialem o tyle ulatwiona sprawe ze kupujacy
    placil gotowka /przelewem/ - ale slyszalem ze uruchomienie srodkow z
    kredytu trwa ok 3 dni (tylko zaslyszane)

    AP