  • 1. Data: 2011-06-12 17:09:23
    Temat: [OT] Porządna grupa dyskusyjna
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    Nieco OT, ale taka refleksja mi się nasuwa po lekturze kilku grup
    dyskusyjnych: pl.biznes.banki to jedna z najbardziej ,,porządnych" grup -
    nie ma tu prawie ,,porwanych" wątków, kodowanie przytłaczającej
    większości postów należycie opisane i - co za tym idzie - prawidłowo
    wyświetlane, trolli też jakby mniej niż gdzie indziej. Nie ma tego
    spustoszenia czynionego dostęp przez różnego rodzaju www (co się jakiś
    pojawi, to przez coraz bardziej niedouczonego kodera wykonany).

    Tak więc pozdrawiam wszystkich postotwórców!
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2011-06-12 17:18:07
    Temat: Re: [OT] Porządna grupa dyskusyjna
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    W dniu 2011-06-12 19:09, Grzexs pisze:
    > Nieco OT, ale taka refleksja mi się nasuwa po lekturze kilku grup
    > dyskusyjnych: pl.biznes.banki to jedna z najbardziej ,,porządnych" grup -
    > nie ma tu prawie ,,porwanych" wątków,

    Porwane wątki są zasługą idiotycznych niedorobionych czytników przez WWW
    niestety :( Ale kultura usenetu upada i coraz więcej tego tałatajstwa.
    Ludzie korzystają z usenetu jak z for internetowych.

    > większości postów należycie opisane i - co za tym idzie - prawidłowo
    > wyświetlane, trolli też jakby mniej niż gdzie indziej.

    Tak? Hm, to ja chyba inne grupy czytam ;-)

    > Tak więc pozdrawiam wszystkich postotwórców!

    Ale również pozdrawiam ;-)

    --
    Mateusz Papiernik
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 3. Data: 2011-06-12 19:24:47
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (12.06.2011 19:09), Grzexs wrote:
> [...]
    > większości postów należycie opisane i - co za tym idzie - prawidłowo
    > wyświetlane, trolli też jakby mniej niż gdzie indziej.

    Kiedy jeszcze nie odkryłem killfile w Tb, natykałem się co rusz na
    niejakiego Eneula. Jeżeli nadal tu grasuje, to na "trolli też jakby
    mniej" odpowiedziałbym "ale za to jakie te trolle (jacy ci trollowie?)"

    p. m.

  • 4. Data: 2011-06-13 09:27:53
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Kiedy jeszcze nie odkryłem killfile w Tb, natykałem się co rusz na
    > niejakiego Eneula. Jeżeli nadal tu grasuje, to na "trolli też jakby mniej"
    > odpowiedziałbym "ale za to jakie te trolle (jacy ci trollowie?)"

    IMHO nazwanie go trollem jest troche "zbyt daleko posuniete",
    ale fakt - chlopak jest wylewny bardzo i ciezko sie go czyta, o ile w ogole
    :).

  • 5. Data: 2011-06-13 10:33:04
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Dodałbym, że stosunkowo mało jest również wypowiedzi
    niemerytorycznych, np. mających na celu obrażenie innego
    uczestnika dyskusji. Przeważają posty kulturalne i na temat.

  • 6. Data: 2011-06-13 11:02:42
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (13.06.2011 11:27), Q wrote:

    > IMHO nazwanie go trollem jest troche "zbyt daleko posuniete",

    Dlaczego? Czym się różni Eneuel z jego palcem i problemami z klerem od
    jakiegoś "mi" na p.s.p który co raz raczy nas informacjami o jakichś
    spiskach światowych i europejskich?

    > ale fakt - chlopak jest wylewny bardzo i ciezko sie go czyta, o ile w
    > ogole :).

    A on jeszcze jest? :)

    p. m.

  • 7. Data: 2011-06-13 12:54:51
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    mvoicem wrote:

    > Dlaczego? Czym się różni Eneuel z jego palcem i problemami z
    > klerem od jakiegoś "mi" na p.s.p który co raz raczy nas
    > informacjami o jakichś spiskach światowych i europejskich?

    Tym, że jest inteligentniejszy od przeciętnej na liście ?
    I dobrze wychowany - w przeciwieństwie do niektórych, burkliwych,
    rzucających mięsem, piszących nieczytelnie itd. - więc nie
    prowokuje do flame'ów...
    Nie wiem jaki jest "mi", ale Eneuel jednak jakoś się wyróżnia -
    pomijając jego wyskoki (na wiadome tematy i inne) da się go
    czytać, a i to przecież nie jest obowiązkowe. W każdym razie nie
    przeszkadza tak, jak kolina...

    witrak()

  • 8. Data: 2011-06-13 14:53:38
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (13.06.2011 14:54), witrak() wrote:
    > Tym, że jest inteligentniejszy od przeciętnej na liście ?
    > I dobrze wychowany - w przeciwieństwie do niektórych, burkliwych,
    > rzucających mięsem, piszących nieczytelnie itd. - więc nie
    > prowokuje do flame'ów...

    To fakt, trudno znaleźć w jego postach intencję prowokowania. Dlatego
    fakt - nie jest trollem (a przynajmniej nie wg definicji spotkanych w
    sieci). Ale mimo to uważam jego pisaninę za "noszącą znamiona"
    trollowania :).

    > Nie wiem jaki jest "mi", ale Eneuel jednak jakoś się wyróżnia -
    > pomijając jego wyskoki (na wiadome tematy i inne) da się go
    > czytać, a i to przecież nie jest obowiązkowe.

    Dopóki w TB nie zaczął porządnie działać killfile, to niestety - mimo że
    nieobowiązkowe to musiałem się przedzierać przez jego posty i na nie
    odpowiedzi. Ale teraz rzeczywiście - przestał być problemem. Jest na
    tyle grzeczny że nie zmienia co rusz From:.

    > W każdym razie nie
    > przeszkadza tak, jak kolina...

    Jeden ma fiksację na punkcie VW, drugi na punkcie swojego palca. Fakt -
    dzieli ich 2 albo i 3 klasy kultury osobistej.

    p. m.

  • 9. Data: 2011-06-14 00:25:33
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2011-06-13 16:53, mvoicem pisze:

> [...]
    > fakt - nie jest trollem (a przynajmniej nie wg definicji spotkanych w
    > sieci). Ale mimo to uważam jego pisaninę za "noszącą znamiona"

    Powiedzmy, że Eneuelowi notorycznie zdarza się wtrącać nieco przydługie
    dygresje (nie zawsze) związane z tematyką konkretnego wątku ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/