  • 1. Data: 2011-06-12 08:28:21
    Temat: inteligo - kk - zaswiadczenie o zatrudnieniu
    Od: nn <...@...nn>

    W umowie kk inteligo pisza, ze bank moze w kazdej chwili prosic o
    kolejne zaswiadczenie o zatrudnieniu w trakcie trwania umowy. To jeden z
    pierwszych punktow.

    Czy rzeczywiscie inteligo domaga sie regularnie (np. co pol roku albo co
    rok) aktualnego zaswiadczenia o zatrudnieniu?

  • 2. Data: 2011-06-12 15:18:27
    Temat: Re: inteligo - kk - zaswiadczenie o zatrudnieniu
    Od: "Condor" <C...@i...pl>

    Ja ma tam konto już kilka lat. Jeszcze nie żądali ode mnie takiego
    zaświadczenia. Być może dlatego, że wpływa tam moja pensja.

  • 3. Data: 2011-06-12 20:14:32
    Od: nn <...@...nn>

    W dniu 2011-06-12 17:18, Condor pisze:
    > Ja ma tam konto już kilka lat. Jeszcze nie żądali ode mnie takiego
    > zaświadczenia. Być może dlatego, że wpływa tam moja pensja.

    jak wplywa pensja, to troche inaczej - bardziej ciekawi mnie sytuacja,
    jesli ktos ma kk w inteligo a pensja nie wplywa?

  • 4. Data: 2011-06-12 20:52:18
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 11-06-12 22:14, nn wrote:

    > jak wplywa pensja, to troche inaczej - bardziej ciekawi mnie sytuacja,
    > jesli ktos ma kk w inteligo a pensja nie wplywa?

    Troche za krotka ta KK dziala, zeby ktos mogl Ci odpowiedziec ;) Ale cos
    mi swita, ze to standardowy zapis ze wzgledu na rekomendacje T. Liczba
    KK u nas spada szybko - bylo sporo ponad 10 mln, a pewnie do konca roku
    dobije do 7-7,5 mln

    --
    http://macierzynski.blip.pl/