  • 21. Data: 2002-07-12 13:26:26
    Temat: Re: OT Onet.pl kombinuje...
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Masz wolny wybor - idz gdzie chcesz, ale nie zmuszaj kogos, zeby prowadzil
    > biznes tak jak ty sobie to wyobrazasz.
    > Teraz jak kilka sklepow uslyszy, ze kogos wywalili, bedzie bardziej
    chetniej
    > placilo ;)

    1. Zrobi tak jeden portal, w slad za nim zrobia tak pozostali
    2. Wyszukiwarka na portalach ma przede wszystkim przyciagnac internautow

  • 22. Data: 2002-07-12 13:27:07
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Może newsy tez zacznie zamieszczać wybiórczo ?

    Ciezko bylo znalezc np. newsa o Klusce =)

  • 23. Data: 2002-07-12 13:41:29
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Newsy juz zamieszcza wybiorczo - tak jak wszyscy inni...

    Nie chodzi o wybór grup.
    Chodzi o wybór na podst. adresu nadawcy.

    Napisałeś jako:
    a...@a...com

    a nie
    m...@p...onet.pl

    to [----] (jesli wiesz co to znaczy ? :-)) )

    BAH

  • 24. Data: 2002-07-12 13:47:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Napisałeś jako:
    > a...@a...com
    >
    > a nie
    > m...@p...onet.pl
    >
    > to [----] (jesli wiesz co to znaczy ? :-)) )

    yy nie wiem?? :)

    Ale ich w pelni rozumiem - to samo robi i gazeta.pl i inne firmy w
    przeroznych konursach (WP), czy logowaniu sie do serisu.
    w koncy ten biznes polega tez na aktywnych kotnach - wtedy mozna sie chwalic
    ze mamy tyle a tyle kont - i oto chodzi.

    Dajcie im w koncu na czyms zarobic :) Nie rozumiem dlaczgo prywatna fima ma
    pozwalac, zeby kazdy sobie mogl wysylac z ich sertwera. Ich klienci ok, ale
    nie wszyscy. Ja jestem klientem (mam i konto na poczta.onet.pl i to
    dozywtonie) i juz.. :)
    Na WP, Gazeta,pol tez mam ;)

  • 25. Data: 2002-07-12 14:14:39
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > yy nie wiem?? :)

    ingerencja cenzury.

> [...]
    > w koncy ten biznes polega tez na aktywnych kotnach - wtedy mozna sie
    chwalic
    > ze mamy tyle a tyle kont - i oto chodzi.

    Jak się zdecydowanli udostępniać grupe, to winni
    udostepniac wszystkie posty (do odczytu).
    Publikacja, to inna bajka.

    > Dajcie im w koncu na czyms zarobic :) Nie rozumiem dlaczgo prywatna fima
    ma
    > pozwalac, zeby kazdy sobie mogl wysylac z ich sertwera.

    Tego nie postuluję :-)

    Postuluję, żeby nie wprowadzali w błąd.
    Oferują wyszukiwanie ale szukają wybiórczo :-((

    Wynik wyszukiwania nie zależy od tego czy
    szuka ten na którym zarobili czy też "Dowol"

    > Ich klienci ok, ale nie wszyscy.
    > Ja jestem klientem (mam i konto na poczta.onet.pl i to
    > dozywtonie) i juz.. :)

    Czyli do końca Twego (spadek ?) lub ich :-)

    BAH
    PS.

    http://szukaj.onet.pl/pomoc/regulamin.html

    4. Onet.pl dołoży maksymalnej staranności, aby Wyszukiwarka miała możliwie
    największy zasięg i oferowała możliwie najlepszą jakość wyników
    wyszukiwania.

    5. Onet.pl przysługuje prawo dowolnego dodawania, usuwania, ograniczania
    zasięgu indeksacji oraz wprowadzania zmian w sposobie prezentacji wyników
    wyszukiwania.