  • 11. Data: 2002-05-14 08:04:31
    Temat: Re: OT Ile US ma na oddanie kasy???
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > moze na rower ?
    > bedziesz wtedy duzo jezdzil i bedziesz mniej aktywny na pbb :-)))

    rower to ja juz mam :) I wbrew pozorom sobie jezdze tylko z samiutkiego
    ranka :)

  • 12. Data: 2002-05-14 09:21:16
    Od: "Lucas" <l...@p...com>

    > kwoty:)
    >
    > Zgadza się - im wyzsza kwota tym później się jej spodziewaj ....

    A w dodatku wszystkich z większymi zwrotami (slyszałem 2 wersje :
    pow. 10 tys. US Poznań-Winogrady, pow. 3 tys US Leszno)
    wzywaja na kontrole.
    Czyli w najbardziej pesymistycznym wariancie : 3 m-ce - tydzien
    wzywaja na kontrole + 3 -m-ce od kontroli na zwrot = ok. 6 m-cy czekania.
    Ot taki przejaw belkizmu dziurawo-budzetowego... :-(((

    --
    Lucas ):-0
    l...@p...onet.pl

  • 13. Data: 2002-05-14 12:16:02
    Od: <y...@y...pl>

    > Wyslalem PITa jakos 20 marca, kiedy moge sie spodziewac zwrotu kasy??? :)
    20 czerwca. Mają 3 miesiące.
    > P.S. Warszawa-Ursynow-Wynalazek 3
    Masz szanse wcześniej.
    > W poprzednich latach zawsze jakos w maju mi zwracali, ale nie mam bladego
    > pojecia kiedy wysylalem.
    Na pewno wcześniej
    Jeśli masz ponad 2000 odliczeń szykuj się na kontrolę.
    Pozdr
    Y.