  • Data: 2004-05-06 09:40:23
    Temat: [OT] Idea [Was: Re: [ING] karty przedpłacone ]
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn dnia 2004-05-06 11:06 napisał(a) co następuje:

    > Może ;-))) SMSy poza sieć nie chodzą mi od 2 dni. Nie wiem dlaczego- no cóż
    > trzeba będzie ich pomęczyć.

    Pomęczyć ich warto - przeważnie zwracają bądź zmniejszają opłatę za
    mBoksa (na trzy miesiące!) i w sumie da się go mieć za darmo/za połowę
    ceny - zgłaszając reklamację co kilka miesięcy ;-)

    > No właśnie się zastanawiam czy się przyzwyczajać ;-)))) Umowa mi się
    > niedługo kończy ;-)))

    Gdyby nie to, że trzeba zmienić numer... byłoby łatwiej podejmować takie
    decyzje ;) Ale w sumie kusząco wygląda Mega 150/350.

    Sorki za totalny OT :)

    Marek