  • Data: 2004-05-06 10:55:03
    Temat: Re: [ING] karty przedpłacone
    Od: "Dave" <darekpw@usun_to.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@W...nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c7d204$ajf$1@news.onet.pl...
    > A że przejdzie to ja wiem. Nie lubię tylko, jak bank mi mówi, że mam z
    > nim umowę o prowadzenie rachunku, a jej nie mam.

    bo jej nie masz. Masz karte i mozesz korzystac z karty w ramach jej
    regulaminu.

    > A przelewasz na siebie, czy na bank? Serio pytam, bo nie mam KK [nie
    > jest mi potrzebna]

    przelewam tak i siak jak mi akurat wyjdzie i zawsze dziala. Nie mam przy tym
    zadnej umowy o prowadzenie konta mimo ze ono faktycznie istnieje.

    > No i przelewasz na bank, zgoda ?

    tez przejdzie tak i tak :-)

    > A przepraszam, ale tutaj już na pewno przelewasz na rachunek należący do
    > TP. Kwestia subkont to nie sprawa klienta.

    wiec wyobraz sobie ze bank zrobil dla ciebie subkonto do karty i to konto
    nie jest juz Twoja sprawa.

    D.