  • Data: 2004-05-06 10:02:26
    Temat: Re: [ING] karty przedpłacone
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Mam wrażenie, że się mylisz, że gdzieś w regulaminie karty jest coś o
    > rachunku. Niestety całą makulaturę mam w domu i ewentualnie wieczorem
    > mógłbym to sprawdzic.

    Nie ma. W regulaminie jest tylko mowa o tym, że karta może być zasilana
    gotówkowo lub przez przelewy. Od niedawna jednak nie jest już zawierana
    osobna umowa o prowadzenie rachunku [kiedyś była].
    Teraz jest zawierana umowa o korzystanie z karty przedpłaconej. I
    jedynie punkt 7 mówi o tym, że "użytkownikowi karty w okresie ważności
    karty przysługuje prawo do korzystania z niej w ramach środków
    zgromadzonych na rachunku karty nr xxxxxx."

    Ani słowa, że posiadacz karty jest właścicielem rachunku.