  • Data: 2004-05-06 10:09:09
    Temat: Re: [ING] karty przedpłacone
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Slawek Kos napisał:

    > A po co napisal?
    > Szukasz jakich krzakow tam gdzie ich nie ma.

    Niekoniecznie. Jak się okazało, UOKiK przyznał mi rację, iż zapis w
    umowie o korzystanie z karty przedpłaconej nt zmian opłat i prowizji
    jest klauzulą niedozwoloną. No to skoro takie byki robią, to sprawdziłem
    całość.

    Poza tym po prostu pytam. Mnie temat zaciekawił i chyba mogę w niego
    troszkę 'wniknąć', co ?
    Gdyby bank stwierdził - należy przelewać na rachunek o danym numerze, a
    jako odbiorca wpisać 'ING Bank Śląski', to OK. Ale każe przelewać na
    dane posiadacza karty.

    I sam bank przyznaje, że 'tak jakby' umowa jest. Tylko gdzie? To może to
    jest 'tak jakby' karta, która 'tak jakby' działa, 'tak jakby' za darmo w
    bankomatach ING, i mam na niej 'tak jakby' pieniądze ? ;-)

    > Ty mi lepiej powiedz, dlaczego punkty Profit sie nie wyswietlaja na stronie
    > Idei
    > ;-)

    Powiem tak. Takimi pierdołami nie chce mi się zajmować, są w PTK sprawy
    ważniejsze. :-) Zauważ, że nie ma też strony z zamawianiem gadżetów,
    więc pewnie chwilowa niedogodność.

    > ZTCP podpisuje sie umowe o prowadzenie rachunku, do ktorego jest przypisana
    > karta.
    > Dalsze wywody zbedne...;-)

    Kiedyś tak było. Od pewnego czasu podpisujesz jedynie umowę o
    korzystanie z karty przedpłaconej.