  • Data: 2004-05-06 10:39:00
    Temat: Re: [ING] karty przedpłacone
    Od: "skorz" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara wrote:

    > Tym razem sprawa dotycząca kart przedpłaconych Maestro w ING Banku
    > Śląskim.

    [...]
    sorki, jeśli ktoś już odpisze to samo co ja poniżej, ale nie mam czasu w tej
    chwili na czytanie całego wątku.

    ING zakłada prepaidowcom konto Taryfa0 - sprawdzone na własnej skórze. W
    listopadzie skończyła się ważność karty, w styczniu był telefon że mam
    rachunek na którym nie ma obrotu. Lekko zdziwiony poszedłem do oddziału w
    którym rzeczywiście okazało się że konto Taryfa0 mam. Konto zlikwidowałem, a
    następnie sprawdziłem jego numer - był identyczny z numerem do karty
    prepaid.

    Nie muszę dodawać że konta nie zakładałem, a jedynie kupiłem kartę okazując
    dowód osobisty - jeśli mnie pamięc nie myli to jedyne podpisy jakie złożyłem
    przy kupowaniu karty to na potwierdzeniu pierwszej wpłaty i potwierdzeniu
    opłaty za kartę.

    pzdrwm
    skorz