  • Data: 2004-05-06 11:19:44
    Temat: Re: [ING] karty przedpłacone
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik skorz napisał:

    > Nie muszę dodawać że konta nie zakładałem, a jedynie kupiłem kartę okazując
    > dowód osobisty - jeśli mnie pamięc nie myli to jedyne podpisy jakie złożyłem
    > przy kupowaniu karty to na potwierdzeniu pierwszej wpłaty i potwierdzeniu
    > opłaty za kartę.

    Teraz podpisuje się także specjalną umowę o korzystanie z karty
    przedpłaconej - nie jest to ani standardowa umowa o kartę w ING, ani też
    nie jest to umowa o prowadzenie rachunku. Po prostu do produktu, jakim
    jest karta przedpłacona są już osobne umowy [nareszcie, bo wcześniej to
    każdy oddział robił po swojemu, jedni dawali zwykłe umowy, inni w ogóle].

    A to, czy oni w systemie widzą taryfę 0, czy cokolwiek, to już ich
    sprawa, nie powinni Cię gnębić w sprawie tego rachunku. Zresztą mnie nie
    gnębią, a mam chyba trzy rachunki 'wyexpire'owane' - pozostałe właśnie
    po kartach przedpłaconych podpięte do mojej kartoteki.