  • Data: 2004-05-06 09:54:22
    Temat: Re: [ING] karty przedpłacone
    Od: Wojciech Nawara <u...@W...nawara.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Dave napisał:

    > szukasz dziury w calym. Dane powinny byc klienta ale jak podasz dane banku
    > tez przejdzie.

    A że przejdzie to ja wiem. Nie lubię tylko, jak bank mi mówi, że mam z
    nim umowę o prowadzenie rachunku, a jej nie mam.

    > Proponuje sie zainteresowac problemem kart kredytowych z
    > przypisanymi rachunkami bankowymi (do ktorych tez nie ma umowy o prowadzenie
    > rachunku !)

    A przelewasz na siebie, czy na bank? Serio pytam, bo nie mam KK [nie
    jest mi potrzebna]

    > , kart firmowych (np. geant, tesco) - gdzie w ogole jako
    > wlasciciel rachunku figuruje bank,

    No i przelewasz na bank, zgoda ?

    > lub w ogole problemem rachunkow np.
    > prowadzonych do danego nr. telefonu (tpsa juz wprowadzila indywidualne konta
    > dla kazdego) - zaraz zarzucisz tepsie ze prowadzi rachunek do twojego
    > telefonu a nie podpisala z Toba umowy :-)))

    A przepraszam, ale tutaj już na pewno przelewasz na rachunek należący do
    TP. Kwestia subkont to nie sprawa klienta.