  • 1. Data: 2006-08-11 06:05:14
    Temat: [OT] Bankonet
    Od: Jacek <j...@U...pl>

    Witam

    Zapraszam do testowania pierwszego w Polsce programu do obsługi kont
    bankowych, konkretnie do pobierania wyciągów, archwizacji, raportowania,
    powiadamiania o zmianach salda (SMS,mail) itp.
    Banki obsługiwane przez program Bankonet:

    * mBank - bankowość detaliczna BRE Bank
    * ING BSK - ING Bank Śląski
    * Inteligo - PKO Bank Polski
    * Multibank - bankowość detaliczna BRE Bank
    * BPH - Bank Przemysłowo-Handlowy SA
    * BZ WBK - Bank Zachodni WBK
    * Lukas Bank
    * Volkswagen Bank
    * BOŚ - Bank Ochrony Środowiska
    * Millennium Bank
    * Raiffeisen Bank Polska
    * Nordea Bank
    * Deutsche Bank
    * Invest Bank
    * Pekao24 - Pekao SA
    * PKO Inteligo - PKO Bank Polski

    Strona programu:

    http://www.bankonet.pl

    Zapraszam do testowania
    Program jest komercyjny, licencja bezterminowa do użytku domowego kosztuje
    29 zł. Aktualizacje przez pierwszy rok są bezpłatne.
    Pierwsze 10 osób, które dziś (tj. 11 sierpnia 2006) zgłosi się i poda
    hasło: "grupa banki" otrzyma licencje za free (ewentualnie za koszt
    wysyłki, jeśli zażyczą sobie wysłania programu w wersji pudełkowej) :-)

    pozdrawiam
    Jacek
    Sokaris
    http://www.sokaris.pl

  • 2. Data: 2006-08-11 07:08:55
    Temat: Re: [OT] Bankonet
    Od: Jacek <j...@U...pl>

    Dnia Fri, 11 Aug 2006 08:05:14 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
    > powiadamiania o zmianach salda (SMS,mail) itp.
    > Banki obsługiwane przez program Bankonet:

    Proszę do mnie nie pisać, zgłoszenia przyjmuje Dział Obsługi Klienta pod
    numerem telefonu podanym na stronie internetowej.
    Przepraszam, że nie podałem tej informacji wcześniej.

    pozdrawiam
    Jacek
    Sokaris
    http://www.sokaris.pl

  • 3. Data: 2006-08-11 07:15:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Jacek <j...@U...pl> wrote:
> [...]
    > raportowania, powiadamiania o zmianach salda (SMS,mail) itp.
    > Banki obsługiwane przez program Bankonet:

    a.. sprawdzić od kiedy producent istnieje na rynku,
    a.. czy producent podaje dokładny adres swojej siedziby i czy dane
    kontaktowe są aktualne (telefon stacjonarny, fax itp.),
    a.. sprawdzić dane identyfikacyjne typu NIP, REGON, numer konta bankowego.
    a.. przejrzeć pełną ofertę oprogramowania producenta, większa ilość
    programów podnosi wiarygodność,
    a.. sprawdzić od kiedy dostępne jest na rynku oprogramowanie do pobieranie
    historii konta bankowego,
    a.. czy producent oferuje wsparcie dla produktu w zakresie pomocy
    technicznej i aktualizacji.

    Gdzie toi u was mozna sprawdzic? W dziale kontakt nie ma zadnychtego typu
    informacji. A nazwiska osob odpowiedzialnych od PRu - jakies takie znajome
    ;) Imiona sie tylko nie zgadzaja :D

  • 4. Data: 2006-08-11 08:50:17
    Od: Artur <s...@r...pbz>

> [...]

    > Program jest komercyjny, licencja bezterminowa do użytku domowego kosztuje
    > 29 zł. Aktualizacje przez pierwszy rok są bezpłatne.

    A co z uaktualnieniami, update`ami po pierwszym roku??
    Brak informacji o tym w cenniku :(

  • 5. Data: 2006-08-11 10:11:41
    Od: Piotrek Miller <p...@p...onet.pl>

    [ciach]

    Panie Michale, można sprawdzić tu: www.sokaris.com.pl

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 6. Data: 2006-08-11 10:23:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > Panie Michale, można sprawdzić tu: www.sokaris.com.pl

    Czepiam sie, wiem. Ale regonu i NIPu nie widze :) Tutaj czesto o duza kase
    moze chodzic, wiec ja osobiscie balbym sie instalowac ten progrma :)

  • 7. Data: 2006-08-11 10:49:22
    Od: Aleksander Matuszak <r...@b...cy>

    Jacek wrote:
> [...]
    > hasło: "grupa banki" otrzyma licencje za free (ewentualnie za koszt
    > wysyłki, jeśli zażyczą sobie wysłania programu w wersji pudełkowej) :-)

    A czy to chodzi pod linuxem?

    max
    --
    adres w rot13

  • 8. Data: 2006-08-11 10:59:14
    Od: Jacek <j...@U...pl>

    Dnia Fri, 11 Aug 2006 12:49:22 +0200, Aleksander Matuszak napisał(a):

    > A czy to chodzi pod linuxem?
    >
    > max

    Niestety, tylko systemy rodziny Windows.

    pozdrawiam
    Jacek
    Sokaris

  • 9. Data: 2006-08-11 11:01:45
    Od: Jacek <j...@U...pl>

    Dnia Fri, 11 Aug 2006 12:23:22 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > Czepiam sie, wiem. Ale regonu i NIPu nie widze :) Tutaj czesto o duza kase
    > moze chodzic, wiec ja osobiscie balbym sie instalowac ten progrma :)

    Programem nie da sie wykonac przelewu, wiec nie ma zagrozenia, ze cos komus
    zostanie skradzione.

    pozdrawiam
    Jacek Laskowski
    Sokaris

  • 10. Data: 2006-08-11 11:03:19
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Jacek <j...@U...pl> writes:

    > Banki obsługiwane przez program Bankonet:

    Systemy operacyjne obsługiwane przez program Bankonet:
    1. windows

    Innych klientów mamy w d...

    --
    jimmij