  • 1. Data: 2006-08-10 09:06:28
    Temat: Millenium kredyt hipoteczny ile teraz?
    Od: p...@g...com

    Witam , czy ktos sie orientuje ile teraz sie czeka na decyzje w sprawie
    kredytu hipotecznego w tym banku?

  • 2. Data: 2006-08-10 09:29:34
    Temat: Re: Millenium kredyt hipoteczny ile teraz?
    Od: toa <t...@g...pl>

    p...@g...com wrote:
    > Witam , czy ktos sie orientuje ile teraz sie czeka na decyzje w sprawie
    > kredytu hipotecznego w tym banku?

    Nie wiem ile sie czeka aktualnie ale ja czekam od ponad 3 tygodni i
    wciąż cisza. Lepiej wybierz inny bank jesli Ci sie spieszy.

    Pozdrawiam
    toa

  • 3. Data: 2006-08-10 10:13:24
    Od: "Bartek" <a...@t...pl>

    .com...
    > Witam , czy ktos sie orientuje ile teraz sie czeka na decyzje w sprawie
    > kredytu hipotecznego w tym banku?

    1.5 m-ca oficjalnie, jesli sprawa jest prosta i jest komplet dokumentów

  • 4. Data: 2006-08-10 11:34:29
    Od: p...@g...com

    Bartek napisał(a):
    > .com...
    >
    > 1.5 m-ca oficjalnie, jesli sprawa jest prosta i jest komplet dokumentów

    hmm cos mi nie pasuje poniewaz babka na infolini mowila mi ze max to 21
    roboczych , ale moze jak zwykle niekompetencja :)

  • 5. Data: 2006-08-10 12:27:54
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    p...@g...com napisał(a):

    > hmm cos mi nie pasuje poniewaz babka na infolini mowila mi ze max to 21
    > roboczych , ale moze jak zwykle niekompetencja :)

    Mnie też facet w oddziale mówił, że maksymalnie 3 tygodnie, a zajęło im
    to ponad miesiąc (było to jakoś w maju). Mimo, że wiedzieli, że po w
    ciągu 4 tygodni muszę uruchomić pierwszą transzę. Na szczęście złożyłem
    też wniosek w innym banku i z czystym sumieniem odradzam wszystkim
    Millennium. Ja rozumiem, że mają dużo wniosków i ogóle, ale jeśli
    pracownik banku mówi, że decyzja będzie na 100% w 3 tygodnie, a odzywają
    się po 6, to coś tu jest nie w porządku. Gdyby uprzedzili z góry, że to
    może potrwać dłużej, nie marnowaliby czasu mojego, ani swojego. A tak...

    ch.

  • 6. Data: 2006-08-10 12:50:02
    Od: Jazz <j...@p...invalid>

    On 10 Aug 2006 02:06:28 -0700, p...@g...com wrote:

    > Witam , czy ktos sie orientuje ile teraz sie czeka na decyzje w sprawie
    > kredytu hipotecznego w tym banku?

    Ja czekałem 2 miechy.

    --
    Jazz
    http://jazz.prv.pl/

  • 7. Data: 2006-08-10 12:59:28
    Od: p...@g...com

    Jazz napisał(a):

    > Ja czekałem 2 miechy.
    >
    > --
    > Jazz
    > http://jazz.prv.pl/

    Tzn ja w Zasadzie moge poczekac poniewaz jest to moj kredyt
    refinansowany , ale powiedzialem Babce , ze jesli nie bedzie decyzji do
    konca sierpnia to ja nie skorzystam z ich uslug , ale coz zobaczymy :)
    Jedynie co mnie zaskoczylo to w tym samym dniu kiedy zlozylem papiery
    babka umowila sie ze mna na wycene mojego mieszkania a wiem , ze na
    drugi dzien juz wyslala papiery ale to z pewnoscia gadzet :)

  • 8. Data: 2006-08-10 20:00:49
    Od: z...@p...onet.pl

    > Witam , czy ktos sie orientuje ile teraz sie czeka na decyzje w sprawie
    > kredytu hipotecznego w tym banku?

    Weryfikacja operatu 10-14 dni. Decyzja do 16 dni. Czyli w sumie okolo 30 dni
    (oczywiscie roboczych). Ponadto brak jakiegokolwiek dokumentu lub nie
    zaznaczenie czegokolwiek we wniosku powoduje wstrzymanie wniosku i wszystkie
    terminy ida w leb.

  • 9. Data: 2006-08-13 11:27:37
    Od: _Krysek <k...@p...onet.pl>

    z...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]

    3 miesiące, sprawa banalnego aneksu, przy komplecie dokumentów,
    gorąco odradzam ten "niby" Bank.

    --
    _Krysek