  • 101. Data: 2006-08-22 06:13:16
    Temat: Re: [OT] Bankonet
    Od: Stregor <m...@n...post.pl>

    Jarosław Misztal napisał(a):

    > Zakładam, że "to prawda" dotyczy niewysyłania, a nie możności
    > sprawdzenia. :-)

    dokładnie

    [ciach]

    > W zasadzie ten wątek powinien już dawno temu zakończyć się
    > stwierdzeniem, że bezpieczeństwo używania tego rodzaju oprogramowania
    > opiera się jedynie na założeniu, iż jego producentowi bardziej się
    > opłaca kontynuowanie dotychczasowej działalności (produkcja
    > oprogramowania) niż efektowne (i efektywne) jej zakończenie. Czy jest to
    > "jedynie", czy "aż", to już zależy od konkretnego przypadku.

    Oczywiście, cała nasza interesująca powyższa rozmowa służyła raczej
    rozrywce intelektualnej :) Wymyślać sposoby oszukania klienta i sposoby
    zabezpieczenia (a raczej niemożności zabezpieczenia) się przed nimi
    można wymyślać w nieskończoność i taką dyskusję można byłoby ciągnąć
    bardzo długo. Stwierdzam więc że produkcją oprogramowania zajmujemy się
    od 6 lat i nie zamierzamy jej kończyć a wręcz przeciwnie - zamierzamy
    wciąż się rozwijać i tworzyć nowe rozwiązania na rynku, w końcu ktoś
    musi przetrzeć te szlaki :)

    --
    Pozdrawiam,
    Paweł Mondzelewski

  • 102. Data: 2006-08-22 09:33:16
    Od: Stefan <p...@g...com>

    Dnia Tue, 22 Aug 2006 07:56:50 +0200, Stregor napisał(a):

    > Skontaktujemy się z Panem w najbliższym czasie (mail z którego Pan
    > wysyła posty na grupę jest aktualny?) w celu ustalenia przyczyny problemu

    Tak.

  • 103. Data: 2006-08-22 14:03:26
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Stregor napisał(a):

    > Bardzo bym prosił o wysłanie na adres ze stopki (po usunięciu jego
    > zbędnej części) dokładnej procedury prowadzącej do wystąpienia błędu

    Tego niestety juz nie moge zrobic - program wylecial po tych bledach z
    mojego kompa i na razie nie zamierzam sie z nim meczyc.

    > Co do nieimportowanych wyciągów - następna prośba -

    A to jak najbardziej moge zrobic :)

    --
    pzdr
    robbi