  • 1. Data: 2006-08-10 13:12:35
    Temat: [ANKIETA] Fundusze Inwestycyjne
    Od: "seb2k5" <s...@g...com>

    Witam.
    Zapraszam do "wypełnienia" ankiety :)

    Pytanie brzmi:

    "Z jakich funduszy inwestycyjnych korzystasz i jak dzielisz inwestycje ?"

    Proszę o odpowiedzi wg wzorca i nie pisania żadnych zbędnych komentarzy :)
    Oto wzorcowa odpowiedź i zarazem moja:

    1. Skarbiec Waga - FH - 60%
    2. Unikorona Akcje - FA - 30%

    % odności się całości inwestowanych w fundusze pieniędzy.

    Z góry dzięki za odpowiedzi.
    Pozdrawiam :)

  • 2. Data: 2006-08-10 20:19:04
    Temat: Re: [ANKIETA] Fundusze Inwestycyjne
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

    > Oto wzorcowa odpowiedź i zarazem moja:
    >
    > 1. Skarbiec Waga - FH - 60%
    > 2. Unikorona Akcje - FA - 30%
    >
    > % odności się całości inwestowanych w fundusze pieniędzy.

    Czyli wzorcowo inwestujemy 90% zainwestowanych pieniedzy? A gdzie lokujemy
    pozostale 10%?
    (Chyba ze inwestycja wynosi zero, to wtedy przepraszam)

  • 3. Data: 2006-08-10 20:32:32
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Aug 2006 22:19:04 +0200, "Tommeck" <t...@g...pl> wklepał(-a):

    >Czyli wzorcowo inwestujemy 90% zainwestowanych pieniedzy? A gdzie lokujemy
    >pozostale 10%?
    >(Chyba ze inwestycja wynosi zero, to wtedy przepraszam)

    W gotówkę, panie, w gotówkę (tzw. pieniądz na czarną godzinę). :)

  • 4. Data: 2006-08-11 07:16:43
    Od: "seb2k5" <s...@g...com>

    Użytkownik "Tommeck" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli wzorcowo inwestujemy 90% zainwestowanych pieniedzy? A gdzie lokujemy
    > pozostale 10%?
    > (Chyba ze inwestycja wynosi zero, to wtedy przepraszam)

    3. CitiAkcji - FA - 10%

    Przepraszam za niedopatrzenie :)