  • 51. Data: 2004-02-25 17:45:45
    Temat: Re: OSTRZEZENIE - Volkswagen Bank direct - niezla wpadka
    Od: "mr_fix" <m...@k...pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:c1ia91$qme$1@news.onet.pl...
    > Tak - bank się pomylił w sprawie, w której ze strony banku do pomyłek nie
    > może w świetle obowiązującego prawa dochodzić, ale klient który został
    > poszkodowany to oczywiście pieniacz, bo śmiał to zgłosić zamiast grzecznie
    > zniszczyć dowody pomyłki. Nie za dużo wymagasz?

    no poki co to nie zglosil tylko zastanawia sie jak dokopac bankowi...
    blogoslawieni niech beda nieomylni... ;-)

    pzdrv
    mr_fix

  • 52. Data: 2004-02-25 17:49:10
    Od: "mr_fix" <m...@k...pl>

    "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> schrieb im Newsbeitrag
    > To właśnie jest regułą w takich sytuacjach. I na pewno ktoś w banku
    > poniesie konsekwencje, do szukania sobie innej roboty włącznie.

    heh... a mnie sie zdaje ze to jakis student-praktykant dostal za zadanie
    popakowac dokumenty do kopert i powysylac...

    pzdrv
    mr_fix

  • 53. Data: 2004-02-25 17:55:44
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1gpoi$k79$1@news.onet.pl...

    > No i dziś dotarły przygotowane dokumenty... ZUPEŁNIE INNEJ OSOBY !!!!
    >
    > No i mam jej pełne dane, łącznie z PESELem, numerem dowodu osobistego,
    > adresem itp.

    A tak BTW - sprytny prawnik pewno by udowodnil,
    ze to Ty naruszyles tajemnice korespondencji.
    :))))

  • 54. Data: 2004-02-25 18:02:44
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    poilkj <l...@d...invalid> wrote:
    [...]
    > No i, że przy okazji jakiś milionik wpadnie do kieszeni. Ale co się
    > nastresowałem, to moje.
    > Może chociaż jakiś tysiączek da się wyciągnąć za to, że się
    > zdenerwowałem?

    Kolega wielce się dziwi zdenerwowaniu Wojtka że bank walnął sobie koktajl z
    danych osobowych, a sam nie raczy się nawet nazwiskiem podpisać (nie mówiąc
    o PESEL-u, adresie et cetera).

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 55. Data: 2004-02-25 18:57:31
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote in message
> [...]
    >
    > Kolega wielce się dziwi zdenerwowaniu Wojtka że bank walnął sobie koktajl
    > danych osobowych, a sam nie raczy się nawet nazwiskiem podpisać (nie

    Bo nie jest on do niczego potrzebny.
    Jak uzasadnisz, że jest ci nazwisko i pesel potrzebne do tego, żeby wysyłać
    posty na grupie dyskusyjnej, to zacznę go umieszczać.

  • 56. Data: 2004-02-25 19:54:26
    Od: Lukasz Ligowski <l...@z...mimuw.edu.pl>

    W artykule <c1in1b$cmh$1@inews.gazeta.pl> mr_fix napisał(a):

    > "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> schrieb im Newsbeitrag
    >
    > heh... a mnie sie zdaje ze to jakis student-praktykant dostal za zadanie
    > popakowac dokumenty do kopert i powysylac...

    Mamy N kopert i N listów. Jakie jest prawdopodobieństwo że wkładając losowo
    listy do kopert przynajmniej jeden list dojdzie do właściwego adresata...
    ;)

  • 57. Data: 2004-02-25 20:29:50
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    poilkj <l...@d...invalid> wrote:

    > Bo nie jest on do niczego potrzebny.
    > Jak uzasadnisz, że jest ci nazwisko i pesel potrzebne do tego, żeby
    > wysyłać posty na grupie dyskusyjnej, to zacznę go umieszczać.

    Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Gdzie twierdziłem, że mnie interesuje
    Twój PESEL, czy nawet nazwisko? Natomiast chyba jasnym jest, że skoro go nie
    podajesz - wiesz co to są dane osobowe i masz powody by tak postępować. A na
    post mówiący o tym, że bank złamał prawo i naraził klienta na poznanie
    kompletu jego danych danych przez postronne osoby, reagujesz ironicznymi
    komentarzami.
    Ja też bym się zdenerwował, tak jak Wojtek.

    EOT.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 58. Data: 2004-02-25 20:43:27
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2/25/2004 5:08 PM, jo44 wrote:
    > Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale nam sie narobilo prokuratorow....
    > Moze Kapusta gdzie jest???

    Nie miałem na mysli zbierania dowodów w celu ataku na bank.

    Skoro ktoś dostał cudze dokumenty, to może się tak zdarzyć, że ktoś inny
    dostanie cudzą kartę i pin.
    Może się tak zdarzyć, że właściciel konta poda numer nowego konta
    pracodawcy, ten przeleje wynagrodzenie np. 25 000,- zł, a posiadacz
    konta w tym czasie będzie akurat na wczasach i zajęty będzie czym innym,
    niż sprawdzanie "co tam z kontem".
    Jak się upomni w banku o kasę, to mu powiedzą, że u nas takie rzeczy się
    nie zdarzają.
    Wtedy pacjent wyciągnie papiery i ma dowód, że się zdarzają. Amen.

    Pzdr: Catbert

  • 59. Data: 2004-02-25 20:46:24
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

> [...]
    > pracodawcy, ten przeleje wynagrodzenie np. 25 000,- zł, a posiadacz
    > konta w tym czasie będzie akurat na wczasach i zajęty będzie czym innym,

    Soryy, ale jako zywo przypomina mi sie dowcip o bacy, ktory
    to nosi narzedzie zbrodni przy sobie.

  • 60. Data: 2004-02-25 20:51:40
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:slrnc3pvbe.kno.ll201177@zodiac.mimuw.edu.pl,
    niejaki(a): Lukasz Ligowski z adresu <l...@z...mimuw.edu.pl>
    napisał(a):

    > Mamy N kopert i N listów. Jakie jest prawdopodobieństwo że wkładając
    > losowo listy do kopert przynajmniej jeden list dojdzie do właściwego
    > adresata... ;)

    To ja to znam z realu! Jedna stażystka w Wydziale Komunikacji w taki
    sposób kompletowała dokumentację dotyczącą praw jazdy! Losowo! Żeby nie
    straszyć, nie powiem, w jakim mieście, za to uspokoję, że już tam nie
    pracuje :-D

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"