  • 61. Data: 2004-02-25 23:40:43
    Temat: Re: OSTRZEZENIE - Volkswagen Bank direct - niezla wpadka
    Od: "mr_fix" <m...@k...pl>

    "Lukasz Ligowski" <l...@z...mimuw.edu.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:slrnc3pvbe.kno.ll201177@zodiac.mimuw.edu.pl...
    > W artykule <c1in1b$cmh$1@inews.gazeta.pl> mr_fix napisał(a):
    > Mamy N kopert i N listów. Jakie jest prawdopodobieństwo że wkładając
    losowo
    > listy do kopert przynajmniej jeden list dojdzie do właściwego adresata...
    > ;)

    oj... z matma cienko u mnie bo z impry wrocilem wlasnie ale to chyba jakas
    permutacja czy co inne bedzie...
    a z doswiadczenia wiem jak kumpela przy mnie szykowala koperty... ;-)
    do kazdej mialo byc: kartka biala, niebieska i zielona (wyciag, zyczenia
    noworoczne i do tego jakas reklamowka)
    wszystko niby wyliczone a po zakonczeniu pracy jedna zielona i dwie
    niebieskie zostaly... ;-)

    no wiem wiem... moze troche przesadzam... ale czasem i tak sie zdarza... ;-)

    pzdrv
    mr_fix

  • 62. Data: 2004-02-26 00:32:41
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:c1ijab$ev9$1@absinth.dialog.net.pl...

    > :-D

    Jednak zawsze mogę mu wysłać długopis. Dla zachowania dobrego image'u i
    dobrej marki. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 63. Data: 2004-02-26 00:34:28
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "poilkj" <l...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Bo nie jest on do niczego potrzebny.

    Tak samo, jak dane mojej mamy nie są potrzebne jakiemukolwiek innemu
    klientowi VWBD.
    Ale zrozumienie tego przerasta Twoje możliwości.
    Amen.

  • 64. Data: 2004-02-26 00:45:41
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "mr_fix" <m...@k...pl> napisał w wiadomości

    > no poki co to nie zglosil tylko zastanawia sie jak dokopac bankowi...

    Przeczytaj jeszcze raz moje wypowiedzi w tym wątku, tym razem
    _ze_zrozumieniem_. Nie tylko tę pierwszą.

    BTW gdybym chciał dokopać to bym to zrobił... i pewnie bym dokopał gdybym
    miał pewność, że straci na tym jedynie bank [który nawet nie zauważy kilku /
    kilkunastu / kiludziesięciu tysięcy odszkodowania], a nie wyleci z pracy
    osoba, która widocznie nie wyrabia się z pakowaniem i już widzi podwójnie,
    bo bankowi szkoda na następne etaty, chociażby na studentów na umowę
    zlecenie.

  • 65. Data: 2004-02-26 08:59:37
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > ;)
    > >
    > Phaetona!! Koniecznie!!!!
    > (Czy tak to sie pisze???)

    Nie. Pisze się "Pythona". "Monty Pythona".

    pzdr
    KK
    ;)

  • 66. Data: 2004-02-26 11:33:05
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Ja czekam na dokumenty z VW, ale wiem juz, ze przeprosze za bledny wybor i
    > odesle umowe nie podpisana.

    Nie dramatyzuj !
    Zeby sie tylko takie wpadki innym bankom zdazaly !!

    MAd Hat
    ter

  • 67. Data: 2004-02-26 12:14:51
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Otoz to. Maja teraz naplyw tych, ktorzy odplywaja z najstarszego
    > ebanku w PRL. Az dziwne, ze pakuja to recznie - wystarczylaby
    > koperta z oknem i automat do pakowania. Widocznie zdaja

    Koperty z oknem mają. Adres nadrukowany jest na 'liście przewodnim'.

  • 68. Data: 2004-02-26 13:56:48
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:c1kljr$m7a$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Nie dramatyzuj !
    > Zeby sie tylko takie wpadki innym bankom zdazaly !!

    Jak się będzie zlewać takie nalutkie sprawy, to nagle dziwnym trafem mogą
    się zacząć zdarzać i w większych...

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 69. Data: 2004-02-26 14:04:26
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Jak się będzie zlewać takie nalutkie sprawy, to nagle dziwnym trafem mogą
    > się zacząć zdarzać i w większych...

    Nie mowie, zeby zlewac.... ale uwazam, ze to zbyt maly powod, aby od razu
    rezygnowac z rachunku.

    MAd Hat
    ter

  • 70. Data: 2004-02-26 14:21:00
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1jfjf$10f$1@news.onet.pl...

> [...]
    > osoba, która widocznie nie wyrabia się z pakowaniem i już widzi podwójnie,
    > bo bankowi szkoda na następne etaty, chociażby na studentów na umowę

    Przy takich ilościach jak teraz im się szykują, to na pewno kopertownica
    taniej wychodzi, więc gość i tak robotę straci ;]

    Pozdrawiam,
    Washko