  • 41. Data: 2004-02-25 15:10:28
    Temat: Re: OSTRZEZENIE - Volkswagen Bank direct - niezla wpadka
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Użytkownik "poilkj" <l...@d...invalid> napisał w wiadomości
    news:c1id7c$sg1$1@inews.gazeta.pl...

    > Już myślałem, że będę na pierwszej stronie gazet za wykrycie afery rangi
    > Rywina.
    > No i, że przy okazji jakiś milionik wpadnie do kieszeni. Ale co się
    > nastresowałem, to moje.
    > Może chociaż jakiś tysiączek da się wyciągnąć za to, że się zdenerwowałem?

    No niestety. Pomoc niepełnosprawnym umysłowo to nie pod tym adresem.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 42. Data: 2004-02-25 15:50:39
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "sebol" <l...@s...pl> napisał w wiadomości

    > ta, to taka nowa promocja polsatu - złap bank na przekręcie.

    Czyzby Polsat jakiegos kredytu nie dostal??

  • 43. Data: 2004-02-25 15:57:18
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    > zadzwonic do pokrzywdzonego i poczytac mu ile ma dzieci, jaki dochod
    > osiagnal i jakie ma kredyty ;). Co by nie bylo to dosiesienie do
    > prokuratora nie jest glupiem pomyslem :)

    To teraz we wniosku o otwarcie rachunku podaje sie takie
    dane??? Dziwne.......

  • 44. Data: 2004-02-25 16:03:28
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    napisał w wiadomości news:c1hv2n$1ir$1@news.onet.pl...
    .
    > W VW Banku teraz po prostu sie nie wyrabiaja i dlatego mogla zdazyc sie ta
    > wpadka.. Swiadczy zle, ale bez przesady juz...

    Otoz to. Maja teraz naplyw tych, ktorzy odplywaja z najstarszego
    ebanku w PRL. Az dziwne, ze pakuja to recznie - wystarczylaby
    koperta z oknem i automat do pakowania. Widocznie zdaja
    sobie sprawe z tego, ze za pol roku beda musieli podniesc
    oplaty i wowczas ta chmara poleci do innego sraj....banku.

  • 45. Data: 2004-02-25 16:06:18
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1hvvd$2t3$1@news.onet.pl...

    O 1 w nocy dokopywałem się do
    > zasypanego i zamarzniętego garażu w minus 10 stopni. Po przyjściu do domu
    > patrzę, a tu list z VWBD z innymi dokumentami. Jak się tu nie wkurzyć ?
    ;-))

    Ja bym sie cieszyl, bo moglo byc minus 20 !! :)))
    A i dostales cos na ognisko, by sie rozgrzac!!

  • 46. Data: 2004-02-25 16:08:47
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Niszczenie dowodu, że ma sie rację nie jest rozsądne.

    Ale nam sie narobilo prokuratorow....
    Moze Kapusta gdzie jest???

  • 47. Data: 2004-02-25 16:11:22
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1hu6e$2i8$1@news.onet.pl...

    > Yeah! I koszulkę, i koszulkę! ;) Mogliby też jakiegoś Volkswagena rzucić.
    ;)

    Phaetona!! Koniecznie!!!!
    (Czy tak to sie pisze???)

  • 48. Data: 2004-02-25 16:42:48
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-25 16:10, Użytkownik Wojciech Nawara napisał:
    > No niestety. Pomoc niepełnosprawnym umysłowo to nie pod tym adresem.

    :-D

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 49. Data: 2004-02-25 17:21:54
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Feb 2004 01:00:41 -0600, poilkj wrote:

    > "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> wrote in message
    > Ale jak potrzebujesz rozgłosu, to napisz do Wyborczej. Oni się w tym
    > specjalizują. Może ci nawet honorarium autorskie wypłacą.

    Ty tak sobie poilkj dla jaj oczywiscie te poglady wyglaszasz, czy na prawde
    tak wlasnie myslisz. Przepraszam, ze sie dopytuje, ale juz dawno nie
    spotkalem osoby, ktora po kilku odpowiedziach wykazalaby dokladnie odwrotne
    poglady od moich.

    Nic sie nie moze pomylic w systemie komputerowym (a taki z pewnoscia ma
    bank), chyba, ze system dziala blednie. Jesli dziala blednie to moje dane
    mogly powedrowac sobie w dowolnie wskazane miejsce. To nie jest kwestia, ze
    ktos sie pomylil, tylko ze system banku jest bledny i niebezpieczny dla
    osob majacych tam konta.

    dla mnie podejscie Marcina nie jest w pelni uzasadnione, ale podejscie, ze
    nic sie nie stalo i bank powinien skonczyc na przepraszam jest po prostu
    nie do przyjecia.

    Ja czekam na dokumenty z VW, ale wiem juz, ze przeprosze za bledny wybor i
    odesle umowe nie podpisana.

    vpw

  • 50. Data: 2004-02-25 17:45:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > no poki co to nie zglosil tylko zastanawia sie jak dokopac bankowi...

    I słusznie się zastanawia, skoro ową "pomyłkę" można znaleźć opisaną w
    prawie bankowym wraz z sankcjami za takie "pomyłki"

    > blogoslawieni niech beda nieomylni... ;-)

    Owszem - niektóre "pomyłki" bywają dość kosztowne dla "mylących się".

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn