  • From: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: OSTRZEZENIE - Volkswagen Bank direct - niezla wpadka
    Date: Wed, 25 Feb 2004 21:29:50 +0100

    poilkj <l...@d...invalid> wrote:

    > Bo nie jest on do niczego potrzebny.
    > Jak uzasadnisz, że jest ci nazwisko i pesel potrzebne do tego, żeby
    > wysyłać posty na grupie dyskusyjnej, to zacznę go umieszczać.

    Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Gdzie twierdziłem, że mnie interesuje
    Twój PESEL, czy nawet nazwisko? Natomiast chyba jasnym jest, że skoro go nie
    podajesz - wiesz co to są dane osobowe i masz powody by tak postępować. A na
    post mówiący o tym, że bank złamał prawo i naraził klienta na poznanie
    kompletu jego danych danych przez postronne osoby, reagujesz ironicznymi
    komentarzami.
    Ja też bym się zdenerwował, tak jak Wojtek.

    EOT.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm