    From: Catbert <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: O co chodzi? "Credit Card Declined"
    Date: Thu, 15 Jun 2006 23:35:16 +0200

    necik napisał(a):
    > Witam,
    > Chciałem kupić na jednej z zagranicznych stron pewny skrypt php.
    > Wybrałem płatność kartą, ale otrzymałem taki komunikat:
    >
    > "Credit Card Declined
    > Your credit card has been declined for this purchase. If you are unsure
    > why your card has been declined, contact the customer service department
    > of your credit card issuer. Their phone number is usually listed on the
    > back of the card.
    >
    > Message: This transaction has been declined.
    >
    > If you need assistance completing your payment, please contact us."

> [...]

    Karta z Intelligo nie jest "prawdziwą" kartą kredytową (o ile o tej
    samej karcie myślimy) - słyszałem też, choć myślałem, że to wraża
    propaganda CITI, że karty Millenium nie są zawsze akceptowane.

    Podobnie elktron z DB - niby działa w Internecie, ale nie zawsze - co
    sam sprawdziłem.

    Może więc być tak - że Twojej karty "nie chcą".

    Pzdr: Witek