  • 1. Data: 2006-06-14 16:23:08
    Temat: jak 300$ do USA
    Od: "..." <...>

    zapytuje bo nei ma czasu grzebac musze wyslac do USA 300$ western union
    .. to znam a moze jakies inne propozycje
    ???

    najbardziej interesuje mnie obnizenie kosztow wysylki

    dzieki za szybka odpowiedz

  • 2. Data: 2006-06-14 16:25:56
    Temat: Re: jak 300$ do USA
    Od: <k...@p...ffpe.pl>

    > zapytuje bo nei ma czasu grzebac musze wyslac do USA 300$ western union ..
    > to znam a moze jakies inne propozycje
    > ???
    VW bank ma bniskie opłaty
    Jk

  • 3. Data: 2006-06-14 16:27:18
    Od: "..." <...>

    a trzeba miec tam konto ..?? czy mozna money order zrobic ????

  • 4. Data: 2006-06-14 19:04:00
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    ... napisał(a):
> [...]
    > .. to znam a moze jakies inne propozycje
    > ???
    >
    > najbardziej interesuje mnie obnizenie kosztow wysylki

    Jak masz kartę kredytową,ekartę mBanku lub VE inteligo (i coś jeszcze
    chyba), to najprościej wysłać to PayPalem (jeżeli odbiorca posiada, ale
    pewnie posiada).

    Opcją jest też moneybookers.com (tu można wpłacić przelewem z banku).

    p. m.

  • 5. Data: 2006-06-14 19:19:45
    Od: "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl>

    "mvoicem" wrote

    > Opcją jest też moneybookers.com (tu można wpłacić przelewem z banku).

    można też KK w moneybookers jak i kartami typu eKarta, allekarta itp

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 6. Data: 2006-06-14 19:59:08
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:3eea3$449037ec$57cf712a$29939@news.chello.pl,
    niejaki(a): Użytkownik z adresu <...> napisał(a):

    http://www.plusz.pl/przelewy

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.mojewakacje.info/ )

  • 7. Data: 2006-06-17 19:52:55
    Od: "vaino" <v...@p...onet.pl>

    z tego co wiem, to mozna zrobic taki money order przez internet przez
    amerykanskie western union - oni ci sciagna te 300$ plus prowizje z karty i juz.
    prowizje sa wtedy znacznie nizsze niz przy wysylaniu tych dolarow z polski (tym
    bardziej, ze czesto banki twierdza, ze nie przyjmuja dolarow, a jedynie zlotowki
    - masz wtedy do wyboru albo stracic na przewalutowaniu, albo prosic o
    interwencje WU :)