  • 1. Data: 2002-01-15 20:34:20
    Temat: O bankowosci internetowej w tenbicie na TVN...
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    Moze ktos to nagra i rzuci do internetu w postaci divx? :)

    "Zapraszamy wszystkich internautów do oglądania w dniu dzisiejszym w godzinach
    nocnych (początek 00.30, planowany koniec 1.30) programu Tenbit.pl w telewizji
    TVN.
    Dzisiejszy program poświęcony będzie bankowości internetowej.
    Gościem specjalnym programu będzie znany już między innymi z czatu na WP.pl dr
    Wojtek Bolanowski.
    Wojtkowi, oprócz pytań prowadzącego program, będą zadawane także pytania z
    czata - widzowie mogą podczas programu na żywo zadawać pytania w Internecie.
    15.01.2002"

    a.

  • 2. Data: 2002-01-15 21:01:48
    Temat: Re: O bankowosci internetowej w tenbicie na TVN...
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "andy_k"
    <andyk@spamprotector_cyberspace.org> napisał w
    wiadomości
    > Moze ktos to nagra i rzuci do internetu w
    postaci divx? :)

    A co, tak wcześnie chodzisz spać :-)))

    Sark

  • 3. Data: 2002-01-15 23:56:15
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl>

    Użytkownik "andy_k" <andyk@spamprotector_cyberspace.org> napisał w
    wiadomości news:he494u8ddm160c02tgve3nu1b56vcbmm8d@4ax.com...
    > Moze ktos to nagra i rzuci do internetu w postaci divx? :)

    to program dla chym mlodszych (logosy na nokie to poswiadczaja)

    wlasnie ogladam - nic , nic ciekawego :)
    to samo a nawet wiecej dowiesz sie na www ebankow.

    p.s
    gosc chyba nie zabardzo zrozumial pytania hehe(ten z obcym akcentem - ale
    nie wienie go za to :) mowi po pl ok )

  • 4. Data: 2002-01-15 23:56:48
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    On Tue, 15 Jan 2002 22:01:48 +0100, "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote:

    >Użytkownik "andy_k"
    ><andyk@spamprotector_cyberspace.org> napisał w
    >wiadomości
    >postaci divx? :)
    >
    >A co, tak wcześnie chodzisz spać :-)))

    Jak widac nie spie, ale mysle tez o innych, a nie tylko o sobie. ;P

    a.

  • 5. Data: 2002-01-16 00:09:25
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

> [...]
    >>

    >to program dla chym mlodszych (logosy na nokie to poswiadczaja)
    >
    >wlasnie ogladam - nic , nic ciekawego :)

    Pierwszy raz ogladam ten program i jego styl prowadzenia wydaje mi sie po
    prostu denny, no ale moze mlodym to odpowiada.

    >to samo a nawet wiecej dowiesz sie na www ebankow.

    Ja juz 'wszystko' na ten temat wiem, ogladam tylko z ciekawosci - np. pierwszy
    raz widze WB w TV.

    >gosc chyba nie zabardzo zrozumial pytania hehe(ten z obcym akcentem - ale
    >nie wienie go za to :) mowi po pl ok )

    Tez to zauzwazylem.

    a.

  • 6. Data: 2002-01-16 00:31:59
    Od: andy_k <andyk@spamprotector_cyberspace.org>

    >Pierwszy raz ogladam ten program i jego styl prowadzenia wydaje mi sie po
    >prostu denny, no ale moze mlodym to odpowiada.

    O rany widzieliscie tego goscia od 'samurajow' - od razu widac kto oglada ten
    program. Ja juz wiecej nie bede, chociaz to z tym gosciem bylo calkiem smieszne
    - nawet te 2 mlotki w TV nie mogly sie nadziwic co za idiota im sie trafil. :D

    a.

  • 7. Data: 2002-01-16 00:34:29
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl>

    Uzytkownik "andy_k" <andyk@spamprotector_cyberspace.org> napisal w
    wiadomosci news:q6i94uc1tvi61c0u1qghbua4uqdn097p75@4ax.com...

    > - nawet te 2 mlotki w TV nie mogly sie nadziwic co za idiota im sie
    trafil. :D

    nooooooooo :)

  • 8. Data: 2002-01-16 12:27:34
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl>

> [...]
    >- nawet te 2 mlotki w TV nie mogly sie nadziwic co za idiota im sie trafil. :D

    Opowiedz, opowiedz! :-)

    --
    Łukasz Kowalczyk
    ICQ 128693686